י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
הרקטה לעוטף

שדרות: חבר המועצה נפצע בדרכו למרחב המוגן

חמישה בני אדם נפצעו באופן קל בדרכם למרחב המוגן בעיר שדרות בעקבות ירי הרקטה הערב מהרצועה. בין הנפגעים - חבר מועצת עיריית שדרות ויקטור אברמוב שנפצע בכתפו וברגליו

שדרות: חבר המועצה נפצע בדרכו למרחב המוגן
פתיחת מקלט. אילוסטרציה צילום: Roy Alima/Flash90

חמישה בני אדם נפגעו הערב, בזמן ירי הרקטה לעבר העיר שדרות. שלושה מהם, ביניהם ילד, נחבלו בזמן שרצו למרחב המוגן ושניים נוספים לקו בחרדה. בין הנפגעים - חבר מועצת עיריית שדרות ויקטור אברמוב שנפצע בכתפו וברגליו.

ממד"א נמסר כי חובשים ופראמדיקים של הארון מעניקים טיפול רפואי לגבר וילד שנפצעו קל בדרכם למרחב מוגן ו-2 נפגעי חרדה. ראש העיר, אלון דוידי, שוחח הערב עם חבר המועצה, שאל לשלומו ואיחל לו רפואה שלמה.

מעיריית שדרות נמסר כי "בהמשך לאזעקה שנשמעה הערב בשדרות, צה"ל דיווח על יירוט מוצלח של רקטה שנורתה מהרצועה. 5 תושבים נחבלו קלות לאחר שנפלו בריצתם לממ"ד, בהם חבר מועצת העיר, ויקטור אברמוב שנפצע בכתף וברגליים. אברמוב קיבל טיפול מצוות מד"א שהגיע לביתו ולא הזדקק להתפנות לבית החולים. 2 תושבים לקו בחרדה וטופלו על-ידי צוותי מד"א".

מוקדם יותר הערב שוגרה רקטה לעבר העיר שדרות - זה הערב השלישי ברציפות: אזעקת צבע אדום הופעלה ברחבי העיר וביישובים במועצה האזורית שער הנגב, בשל שיגור שביצעו פעילי טרור מצפון רצועת עזה. מדובר צה"ל נמסר כי  "זוהה שיגור אחד משטח רצועת עזה לשטח ישראל שיורט על ידי לוחמי ההגנה האווירית".

מערכת כיפת ברזל יירטה את הרקטה בהצלחה ולפי שעה לא ידוע על נזק או נפגעים. במועצה האזורית שער הנגב עדכנו כי לא אותרו נפילות בשטח המועצה. "בהמשך לאזעקה שנשמעה, נעדכן שלאחר בדיקה, לא אותרו נפילות בשטח שער הנגב. ואין נזק לרכוש", נמסר.

שיגור רקטה שדרות עוטף עזה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד