י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
חשף את האמת

לעיני המצלמות: השיחה בין השרים הורביץ לשקד

דקות לפני ישיבת הממשלה, שרת הפנים ושר הבריאות שוחחו ביניהם על הגבלות התו הירוק - בלי ששמו לב שמקליטים אותם | שקד תהתה מדוע צריך תו ירוק במסעדות בחוץ. הורביץ הודה מה הסיבה: "הבעיה שלנו היא אנשים שלא מתחסנים"

לעיני המצלמות: השיחה בין השרים הורביץ לשקד
ניצן הורביץ צילום: קובי גדעון לעמ

מאז נכנס התו הירוק לתוקפו, מתלוננים כמה בעלי עסקים על כך שבעסקיהם לא צריכים את התו כיוון שגם ככה הסיכוי להידבק נמוך. אלא שבמערכת הבריאות התעקשו והתקנה נשארה זהה לכלל בעלי העסקים.

כעת, בשיחה שהוקלטה ופורסמה על ידי 'חדשות 12', שר הבריאות ניצן הרוביץ הודה לפני ישיבת הממשלה שחלק מהגבלות התו לא נועדו כדי להוריד את התחלואה אלא כדי לעלות את אחוזי המחסנים.

"אני חושבת שלמסעדות בחוץ אתם יכולים להוריד את התו הירוק", פנתה שרת הפנים איילת שקד להורביץ שהודה: "גם בבריכות, לא רק במסעדות. אפידמיולוגית זה נכון. העניין הוא, ואני אומר לך את זה, הבעיה שלנו היא אנשים שלא מתחסנים. צריכים קצת שהם... אחרת... אנחנו לא נצא מזה".

"עכשיו ברור שבכל מקום אין, כדי שלא יתחילו החרגות - אם בבריכות אז למה לא אטרקציות ופארק מים, ומתקנים בחוץ וספורט, אבל... את יודעת, ואז אתה צריך... כנראה שבריכות ומסעדות בחוץ, זה... כי בכל זאת אנחנו לא רוצים לעשות דברים שאין להם כאילו הצדקה רפואית. אבל לך אני אומר שיש לנו בעיה. התו הירוק, גם לא אוכפים אותו, במגזר הערבי בכלל, זה לא... זה לא קיים, ואני רואה את זה בבתי חולים. זה תוקע לי את בתי החולים, הדבר הזה", הוסיף.

ניצן הורביץ איילת שקד תו ירוק קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד