ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
תוך כדי נסיעה

תיעוד מלונדון: גונבים את הסלולרי של החרדי ונמלטים

תופעה ביממה האחרונה בשכונת גולדרס גרין בלונדון: עבריינים רכובים על אופנוע גונבים תוך כדי נסיעה טלפונים ניידים מיהודים בשכונה - ונמלטים מהמקום | צפו בתיעוד

תיעוד מלונדון: גונבים את הסלולרי של החרדי ונמלטים
רוכב אופנוע צילום: pixabay

בארגון השומרים של גולדרס גרין בלונדון קיבלו ביממה האחרונה מספר דיווחים דומים על עבריינים שמשמשים באופנוע כדי לגנוב טלפונים ניידים בשכונה החרדית.

בהודעה שפרסם ארגון השומרים של גולדרס גרין בלונדון, נאמר כי "במהלך השעות האחרונות קיבל ארגון השומרים של לונדון מספר דיווחים על עבריינים שהשתמשו באופניים ובטוסטוסים כדי לחטוף טלפונים ניידים מאנשים ברחבי גולדרס גרין והנדון".

ל'בחדרי חרדים' נודע כי ארגון השומרים בלונדון עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם המשטרה לאסוף צילומי מצלמות אבטחה כדי לברר את זהות החשודים.

לעתים קרובות הגנבים פונים לקורבנות מאחור בזמן שהם מדברים או שולחים הודעות בטלפון. הפושעים על טוסטוס או אופניים עלולים לעלות על המדרכה כדי לתפוס את הטלפון או לחטוף אותו מהכביש. לפעמים הנוסע השני יחטוף אותו כפי שנראה בתיעוד.

העבריינים פועלים במהלך היום ללא חשש. והמשטרה וארגון השומרים פרסמו אזהרה לתושבים: "היו מודעים לסביבתכם, אם אתם צריכים להתקשר או להשתמש בטלפון ברחוב, תסתכלו סביבכם, וודאו כי אין הסחת הדעת סביבכם, ואל תשלחו הודעות טקסט בזמן שאתם הולכים ואתם לא שמים לב למה שקורה סביבכם".

גולדס גרין לונדון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד