י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

חדש: 'קדושתו של אהרן' - תורתו ה'שומר אמונים' זצ"ל

לאחר שנים ארוכות של עבודה, ביוזמתו של האדמו"ר מתולדות אברהם יצחק, יצא לאור ספרו של סבו בעל ה'שומר אמונים' • הספר יוצא לקראת יום ההילולא ה-66

האדמו"ר מתולדות אברהם יצחק. צילום ארכיון
האדמו"ר מתולדות אברהם יצחק. צילום ארכיון

התרגשות בקהילת תולדות אברהם יצחק עם הופעת הספר 'קדושתו של אהרן', יצירה מפוארת בת שני כרכים, ובה קרוב לאלף עמודים מתורתו של הגאון רבי אהרן ראטה זצ"ל, בעל 'שומר אמונים', שעל הוצאתו והדרתו עמל נכדו הגדול - האדמו"ר מ'תולדות אברהם יצחק'.

היצירה מכילה בתוכה כאלפיים וחמש מאות קטעים נבחרים שחידש האדמו"ר זצ"ל, בעיקר בענייני עבודה וחסידות. עוד בצעירותו נהג נכדו האדמו"ר בעת שלמד את שיעוריו הקבועים בספרי זקנו, לרשום לפניו את הדברים.

כעבור שנים מאז החל במלאכה, מסר האדמו"ר את הגיליונות לצוות אברכים מוכשרים ממכון 'דברי אמונה' להוצאת תורת ה'שומר אמונים' וחתנו האדמו"ר ה'דברי אמונה' זצ"ל (אבי האדמו"ר הנוכחי), כדי שיטפלו בהוצאתם לאור.

בפתח הספר, מתנוססת הקדמה שכתב האדמו"ר, ובו תיאר את קדושת זקנו וגודל מעלת ספריו הקדושים, שבכוחם לקרב לב ישראל לאביהם שבשמים. האדמו"ר מציין כי חלק הארי של הגיליונות, היו גם לעיני אביו ה'דברי אמונה' זיע"א, וכבר לפני כ-12 שנה קיבל רשות גם מדודו האדמו"ר משומרי אמונים זצ"ל בכתב, להדפיס את הספר.

הספר יוצא לאור לקראת יום ההילולא השישים ושישה של המחבר זצ"ל, שיחול ב-ו' ניסן הקרוב.
תולדות אברהם יצחק ספר חידושים חסידות שומר אמונים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד