כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

פניה למשרד התחבורה: "הצילו את חיי הנוסעים בכביש 65"

פניה לשר התחבורה ומנכ"ל החברה הלאומית לדרכים: "הצילו את חייהם של הנוסעים בכביש 65" • אור ירוק: "כביש 65 חייב לכלול שני נתיבי נסיעה לכל כיוון, עם מפרדה קשיחה במרכזו"

צילום: יעקב נחומי
צילום: יעקב נחומי

שלושה מכתבים נשלחו לאחרונה אל שר התחבורה, ישראל כץ ואל מנכ"ל החברה הלאומית לדרכים, שי ברס, בבקשה לכלול את כביש 65 מעפולה לצומת קדרים, בתכנית העבודה של החברה הלאומית לדרכים.

סגן ראש המועצה האזורית עמק יזרעאל, עידו דורי פנה אל שר התחבורה: "אני מבקש את התערבותך המיידית לכך שהכביש ייכלל לאלתר בתכנית העבודה של החברה הלאומית לדרכים, ויתבצעו בו עבודות השיפור והשיפוץ. לצערנו, על פי הסטטיסטיקה של מגמת ההיפגעות, צפויים כ-45 בני אדם להיהרג בעשור הקרוב וכ-2,200 להיפצע, במידה ולא יבצעו השיפורים הנדרשים".

ב-18 בפברואר 2013, פנה ג'וני עיסא, סטודנט מעילבון שמתנדב בעמותת "אור ירוק", אל שי ברס, מנכ"ל החברה הלאומית לדרכים. עיסא טוען כי: "כביש 65 חושף מידי יום את תושבי הסביבה לסכנת חיים מוחשית. רק בשנה האחרונה נהרגו בו 13 בני אדם ו-582 בני אדם נפצעו".

עיסא פונה אל ברס בבקשה לשיפור התשתית בכביש, "הנני פונה אליך, כמי שמכהן כמנכ"ל החברה הלאומית לדרכים, ולדרוש את הוספת הכביש לתכנית העבודה של החברה הלאומית לדרכים, כדי להציל את חייהם של הנוסעים בו".

ב-25 בפברואר 2013 פנו חזי ליפא ואלון נבו, סטודנטים ממכללת תל חי, אל שי ברס, מנכ"ל החברה הלאומית לדרכים, והצטרפו לבקשתו של ג'וני עיסא, כי החברה הלאומית לדרכים, תקדם פיתרון מתאים לבעיות החמורות שהכביש טומן בחובו.

כביש 65 נכלל ברשימת הכבישים האדומים של עמותת אור ירוק. הכביש מאופיין בנתיב אחד לכל כיוון ללא מפרדה קשיחה שתמנע תאונות חזיתיות. הכביש מפותל וחשוך ברובו, והכניסות והיציאות ממנו מסכנות את התושבים שמתגוררים בסמוך לכביש.

עמותת אור ירוק: "על המדינה לשפר את התשתית בכביש 65, כדי לחסוך את חייהם של בני אדם רבים. הכביש צריך לכלול שני נתיבי נסיעה לכל כיוון, עם מפרדה קשיחה בין הנתיבים למניעת תאונות חזיתיות. יש להסדיר את הכניסות והיציאות מהישובים לטובת בטחון התושבים ולהתקין תאורה מלאה לכל אורך הכביש".
כביש 65 סכנה נתיבים הפרדה חיים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד