י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
"זו זכותינו וחובתינו"

בסליחות: כך עקפו את איסור הנפת הדגל במערת המכפלה

לאחר שאתמול נעצרו הסליחות במערה בשל הנפת דגל ישראל, צעירי מפלגת 'הציונות הדתית' הצליחו לעקוף את ההוראה - והדפיסו עשרות חולצות עליהן הודפס הדגל | במפלגה תוקפים: "לא נסכים לכך שיהיה מקום כל שהוא במדינת שיאסר להניף בו את הדגל"

בסליחות: כך עקפו את איסור הנפת הדגל במערת המכפלה
החולצות בכניסה למערה צילום: 'הציונות הדתית'

בעקבות הפסקת הסליחות עקב הכנסת דגל למערה, הלילה (בין ראשון לשני) קבוצת צעירים הצליחה לעקוף את ההנחיה במערה - בכך שהדפיסה את דגל ישראל על חולצות.

צעירי מפלגת 'הציונות הדתית' חילקו עשרות חולצות בכניסה למערכת המכפלה עם הדפס דגלי ישראל למבקרים הרבים שהגיעו לאמירת הסליחות באולם יצחק, זאת לאחר, כאמור, שיממה קודם הסליחות נעצרו בשל הכנסת דגל.

היוזמה נענתה בהתלהבות רבה מצד הציבור שהגיע למערת המכפלה, ולאחר העצרת שנערכה מחוץ למערה נכנסו רבים לאולם כשהם לבושים בחולצה עם דגלי ישראל ללא שנעצרו הפעם על ידי השוטרים במקום.

"הגענו לומר בצורה ברורה שדגל ישראל ימשיך להיות מונף בגאווה במדינת ישראל", אמרה יו"ר צעירי הציונות הדתית אוריה רייטר. "אנו קוראים לציבור הרחב להניף את הדגל בגאווה לא רק כאן במערת המכפלה אלא בכל מקום אליו הם מגיעים. במלחמה על התודעה הישראלית והיהודית אנחנו ננצח".

מנכ"ל הציונות הדתית יהודה ולד הוסיף: "דווקא בעת הזו, שבעקבות הקמת הממשלה עם תומכי הטרור והשמאל הקיצוני יש חולשה ביחס לזכותינו על ארצנו ולאמונה בצדקת דרכנו, יש צורך לחזק ולהאיר את החזון הציוני. לא נסכים לכך שיהיה מקום כל שהוא במדינת ישראל שיאסר להניף בו את הדגל. זו זכותינו וחובתינו".

דגל ישראל הציונות הדתית מערת המכפלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד