י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
שגרה ככל האפשר

שינוי כיוון: תלמיד מאומת יחויב בבידוד, הכיתה לא תחויב

לנוכח מספר המבודדים הגדול במערכת החינוך, שמגיע לכ- 150 אלף, בעוד רק כרבע מהם מאומתים, מסתמן כי יוחלט על שינוי במדיניות החיוב בבידוד, תלמיד מאומת יחויב בבידוד, הכיתה לא

שינוי כיוון: תלמיד מאומת יחויב בבידוד, הכיתה לא תחויב
ספרי ילדים צילום: freepik

בישיבת הממשלה שנערכה אתמול אמר ראש הממשלה נפתלי בנט כי: "יש רצון עז להימנע מכך שכיתה שלמה תצא לבידוד בגלל מאומת. הכיוון הוא שכל הכיתה תעשה בדיקות ורק.המאומת ייצא לבידוד". המטרה: להוריד את מספר התלמידים המבודדים, שהגיע לכ-150 אלף, כך מדווח הבוקר אליאב בטיטו ב'מעריב'.

שרת החינוך יפעת שאשא ביטון ציינה גם היא כי יש להביא לפתרון סוגיית הבידודים בקרב תלמידים ואמרה: "בחברה הערבית מתחילים פיילוט של 'כיתה ירוקה', שכן יותר מ-%90 מהיוצאים לבידוד הם שליליים. לכן, בניהול סיכונים, ייתכן שנכון לבודד רק את מי שמאומת".

שר הבריאות ניצן הורוביץ ציין: "החל מהחודש הבא נוכל לעבור למודל שבו רק המאומת ייכנס לבידוד. היתר יעברו בדיקות. יש קשיים ויש עומסים ויש תורים, כי אנחנו בעיצומה של מגיפה".

משרד הבריאות פרסם אתמול את נתוני הקורונה, שמהם עולה כי 10,084 מאומתים אובחנו ביממה אחת מתוך 165,299 בדיקות 6.6%, מספר החולים שמצבם קשה 697, מהם 219 במצב קריטי, ו-154 מהם מונשמים. מספר המתים מאז פרוץ המגיפה הוא 7,338.

חיסון לקורונה נפתלי בנט יפעת שאשא ביטון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד