י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
עין לא נותרה יבשה

גלריה: מסע חקלאי קרן השביעית בקברי צדיקים, מצפון לדרום

המסע המרגש שעבר בין קבר הבאבא סאלי, קבר רחל, קברי צדיקים בצפון, יסתיים ביום שלישי ערב יום כיפור במעמד נורא הוד בכותל המערבי • במהלך המסע החקלאים הבקיעו שערים שמים והתפללו מעומקא דילבא למען כלל עם ישראל, ובפרט על השותפים עם קרן השביעית

גלריה: מסע חקלאי קרן השביעית בקברי צדיקים, מצפון לדרום
מסע קרן השביעית צילום: יח"צ

עין לא נותרה יבשה: זו אינה קלישאה. זו מציאות. זו עובדה שחזרה על עצמה פעם אחר פעם במשך שעות ארוכות של מסע החקלאים ברחבי הארץ, בקברי צדיקים בדרום ובצפון, מסע שהיה מלא ברגעים מרגשים, רגעי הוד וכיסופין, ורגעים של תפילה מעומקא דילבא והכנה זכה ליום הדין בתפילה שניכתב וניחתם לחיים טובים ותפילות מיוחדות  בפרט על השותפים והמסייעים ל"קרן השביעית".

את המסע המרגש "מסע התפילות של גיבורי הכוח" לברכה וישועה שבו השתתפו עשרות חקלאים, הוביל הגאון רבי משה בנים מינץ שליט"א, בנו של ממייסדי קרן השביעית רבי שמואל מרדכי מינץ זצ"ל. התלוו אליו יו"ר קרן השביעית הרב בנציון קוגלר , מנכ"ל קרן השביעית הרב בנימין כהן, וראשי הנהלת קרן השביעית, הרב אפרים ליבוביץ והרב ישראל רובינשטיין, הממונה על פעולות לחיזוק רוחני בקרב החקלאים.

המסע החל בצום גדליה, יום חמישי האחרון שהיה גם היום הראשון שבו החקלאים שמרו שביעית, בציוניהם הקדושים של הבבא סאלי זצוקלל"ה ושל ראש הישיבה הגאון רבי יששכר מאיר זצוק"ל בדרום, משם המשיך המסע לקבר רחל אמנו, כאשר החקלאים העתירו בתפילה ובתחנונים על שותפי 'קרן השביעית' שביקשו להימנות עמם לדבר מצווה.

מסע התפילה נמשך ביום ראשון כאשר נערכו מעמדי תפילה נשגבים בציון השל"ה הקדוש לתפילה לנחת ולהצלחה בחינוך הילדים. משם המשיכו לקבר רבי יונתן בן עוזיאל בעמוקה, שם התפללו על זיווגים הגונים. משם המשיכו לקבר הרשב"י במירון - שם ערכו החקלאים תפילה מיוחדת לזש"ק ופרנסה ברווח. לאחר מכן נסעו לקבר רבי ישמעאל כהן גדול כפר סג'ור, שם ערכו תפילה מיוחדת לכפרה על עוון חילול ה'.

ביום שלישי, ערב יום כיפור, ייערך מעמד מרטיט בראשות גדולי וצדיקי הדור שליט"א בכותל המערבי, בשעות האחרונות לפני נעילת שער לרפואות וישועות ולהינצל מכל מיני גזירות רעות וקשות.

יו"ר קרן השביעית הרב בן ציון קוגלר אמר כי למרות ההצלחה האדירה בעמידה ביעדי ההשבתה שהגיעו ליותר מ-685 אלף דונמים אדמה, קרן השביעית עדיין לא הגיעו ליעדים הכספיים על מנת לספק לחקלאים את מלוא התמיכה שהם זקוקים לה. "יש עדיין חקלאים רבים שממתינים לשיחה מקרן השביעית ומבקשים לשמוע שנמצאה עבורם תמיכה מתאימה על מנת לעבור את השנה הקרובה. לשם כך אנו זקוקים לציבור שימשיך ויסייע לנו לתמוך במשפחת החקלאים גיבורי הכוח שומרי השביעית, שהם-הם הגיבורים של הדור שמוסרים נפש למען מצוות שמיטת הארץ".

לחצו כאן כדי להיות שותפים במיזם קרן השביעית>>

 

קרן השביעית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד