י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

הגראי"ל: "לפיד הוא רשע שגדל אצל אב רשע!"

ח"כי דגל התורה עלו לביתו של הגראי"ל שטיינמן לעדכנו לקראת הקמת הממשלה • "היינו גם באופוזיציה ולא בכינו", אמר, "אבל היום כל יהודי חרדי בוכה"

הגראי"ל שטיינמן. צילום: יעקב נחומי
הגראי"ל שטיינמן. צילום: יעקב נחומי

הערב (ד), לאחר שנודע על טיבה של הממשלה המתגבשת, מיהרו חברי הכנסת של 'דגל התורה', משה גפני, אורי מקלב ויעקב אשר, לסור לביתו של הגראי"ל שטינמן כדי לעדכנו בהתרחשויות ולקבל את עצתו וברכתו.

"היינו גם באופוזיציה ולא בכינו", פתח ואמר להם הגראי"ל, "אבל היום כל יהודי חרדי בוכה, כי הוא נרדף".

"קואליציה, אופוזיציה - כל זה לא דבר חשוב כל כך, העיקר שיניחו לנו לחיות את חיינו. הם רוצים לבדוק מי לומד ומי לא, כדי לגייס אותו. מה אכפת להם שהוא רוצה להישאר חרדי? איך אפשר להישאר חרדי עם כל מה שיש שם בצבא?".

"גם אנחנו היינו רוצים לחנך אותם. אנחנו רוצים שהם יהיו כמו הסבים שלהם. ובמקום זה, הם רוצים לחנך אותנו, לנתק אותנו מהעבר שלנו.

"שנים רבות הוכחנו שהחינוך שלנו מצליח, הם בשנים כל כך מעטות נכשלו בחינוך שנתנו לילדיהם. אצלנו אין מלמד שמפחד להגיע לכיתה שלו, כי יש כבוד לדור העבר שאנחנו רוצים להשתייך אליו. אצלם העיקר זה הדור הצעיר, אז רומסים ושוחטים את המבוגרים יותר".

הגראי"ל שטינמן ביקש מחברי הכנסת להמשיך את התיאום ושיתוף הפעולה בין המפלגות יהדות התורה וש"ס, ואז פרץ בבכי באמרו ש"דווקא בתקופה של פריחה של עולם התורה, של התקרבות רבים ליהדות, אז השטן מתערב".

אבל דומה כי את משפט המחץ אותו אמר, לא ישכחו הח"כים לעולם. "לפיד הוא רשע! שגדל אצל אבא רשע", סיים ואמר להם.
הגראי''ל שטינמן דגל התורה יהדות התורה לפיד יש עתיד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 62 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד