ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
חופשה למהדרין

תפילות מרוממות וסעודות כיד המלך: היערכות שיא במלון כינר לקראת חגי תשרי

בהנהלת המלון היוקרתי הממוקם על שפת הכינרת נערכים לקיום תפילות יום הכיפורים עם חזן ובעל תפילה וכן הגשת סעודות המפסקת כיד המלך. בנוסף, במלון יוקם סוכה מרווחת וכשרה למהדרין לרווחתם של מאות הנופשים אשר יגיעו למקום במהלך ימי חג הסוכות

תפילות מרוממות וסעודות כיד המלך: היערכות שיא במלון כינר לקראת חגי תשרי
נוף מהמלון צילום: מתוך אתר החברה

במלון כינר גליל היוקרתי הממוקם על שפת הכינרת נערכים ממש בימים אלה לקראת יום הכיפורים וחגי תשרי שייערכו במקום כאשר רבים מהמגזר החרדי מעדיפים לנפוש במהלך החגים במלון היוקרתי אשר ידוע ברמה הגבוהה ובשירות המיוחד שלו.

לחצו כאן להזמנת החופשה המרוממת שלכם>>>

בין היתר בהנהלת המלון נערכים לקיום תפילות יום הכיפורים עם חזן ובעל תפילה וכן הגשת סעודות המפסקת כיד המלך. בנוסף, במלון יוקם סוכה מרווחת וכשרה למהדרין לרווחתם של מאות הנופשים אשר יגיעו למקום במהלך ימי חג הסוכות הקרב ובא.

בהנהלת המלון אומרים כי הם יעשו הכל על מנת לשרת את מאות הנופשים אשר יגיעו למקום גם במהלך חגי תשרי כפי שהם תמיד עושים. "הוכחנו כבר בחגים הקודמים כי אנחנו עושים הכל על מנת להנעים את השהות עבור המגזר שומר התורה והמצוות אשר מדקדק על קלה כבחמורה".

בתוך כך, רק בימי ראש השנה האחרונים ערכו במלון כינר גליל את תפילות החג באווירה מיוחדת ומרגשת בהשתתפותם של חזנים ובעלי תפילה. בנוסף, סעודות החג הוגשו ביד רמה וכיד המלך לרווחתם של מאות הנופשים אשר הגיעו לחגוג במקום את ימי ראש השנה.

חיים כהן אשר נפש במקום בימי ראש השנה מספר כי "השירות והחוויה במלון היא יוצאת דופן. הגעתי יחד עם משפחתי בערב ראש השנה ונדהמנו מהשירות ומהרמה הגבוהה של המלון. התפילות וסעודות החג היו באווירה מיוחדת. אם בראש השנה הבא אצא עוד פעם לבית מלון, ללא ספק זו תהיה הבחירה שלי".

לחצו כאן להזמנת החופשה המרוממת שלכם>>>

מלון כינר סוכות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד