ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
עצוב ומחזק

ללא יד ורגליים: סיפורו הנדיר ומעורר ההשראה של החתן

הוא נולד עם נכות קשה ומורכבת, לאחר שנים ארוכות הוא זכה להתארס בשעה טובה ומוצלחת אך כעת הוא עומד רגע לפני יום שמחת ליבו כאשר אין לו מאומה. חיזקי מתחנן על נפשו ומבקש מאיתנו להגשים לו את החלום: להקים בית נאמן בישראל. אל מול קריאה כזו אסור לנו להישאר אדישים

ללא יד ורגליים: סיפורו הנדיר ומעורר ההשראה של החתן
חתן עם נכות מורכבת צילום: באדיבות המצלם

חיזקי נולד עם נכות קשה ומורכבת, ללא יד וללא רגליים, כבר מגיל אפס הוריו התמסרו אליו בצורה יוצאת דופן ועשו הכל על מנת להעניק לו תחושה של ילד רגיל, כמו כולם. המשימה הייתה קשה ומורכבת אך בעזרת אנשים טובים חיזקי הלך וגדל והרווה את הוריו נחת דקדושה.

לחצו כאן ועזרו לחתן בעל הנכות הקשה>>

ח
יזקי בילדותו • קרדיט: באדיבות המצלם

הימים רדפו בזה אחר זה, חיזקי חלם להגיע להתברך בביתם של גדולי ישראל וגם חלום זה התגשם, הוא זכה להיכנס למעונם של גדולי האדמורי''ם והרבנים אשר בירכו אותו בחום לאחר שהתוועדו להתמודדות הקשה איתה הוא מתמודד. התמודדות של נכות קשה ומורכבת.

למרות הכל חיזקי שקד על התורה והעבודה, הוא נכנס לעול תורה ומצוות ונכנס לעולמה של תורה, השנים היו שנים מורכבות מאוד אך הוא בגבורה עילאית עמד במשימה הקשה. למרות הנכות הקשה הוא למד והתעלה במעלות התורה והיראה.

כנגד כל הסיכויים, חיזקי רק לאחרונה זכה להתארס בשעה טובה ומוצלחת אך כעת הוא עומד רגע לפני חתונתו כשאין לו מאומה, בכדי להגשים את משאת חייו, להקים בית נאמן בישראל הוא חייב, פשוט חייב את העזרה שלנו, כי אילולי זה החלום יתנפץ על סלעי המציאות.

בלב קרוע ושבור הוא פונה לעזרתנו, מתחנן על נפשו ומבקש מאיתנו שנושיט לו יד, שנעזור לו בכדי שהוא יוכל להגשים את משאת חייו. בכדי שגם הוא יוכל להתחתן ולהקים בית נאמן בישראל כמו כל החברים שלו, ובעצם כמו כולם.

לא נותרו עוד ימים ארוכים, הוא חייב שכבר עכשיו נושיט לו יד, שכבר עכשיו נעזור לו להתחתן בכבוד. אין לנו הרבה זמן להתמהמה, אנחנו חייבים להיות שם בשבילו, חייבים לסייע לו להתחתן, חייבים להגישים לו את החלום: להקים בית נאמן בישראל. מצטרפים עכשיו ומגשימים את החלום של חיזקי.

לחצו כאן ועזרו לחתן בעל הנכות הקשה>>

חתן נכה קופת העיר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד