י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
החקירה נמשכת

וושינגטון: נעצר חמוש במצ'טה וסכינים וצלבי קרס חרוטים על רכבו

תושב קליפורניה נעצר בוושינגטון הבירה לאחר שרכבו עורר את חשדם של שוטרי משטרת הקפיטול, בעקבות צלבי קרס שעיטרו את רכבו ובמקום לוחית הרישוי הודבקה תמונה של דגל ארה"ב. ברכבו אף נמצאו מצ'טה וסכינים. לא ברור מה ואם זמם לעשות

וושינגטון: נעצר חמוש במצ'טה וסכינים וצלבי קרס חרוטים על רכבו
הרכב החשוד צילום: משטרת הקפיטול

חשוד שנשא מצ'טות וסכינים מחוץ למשרדי הוועדה הלאומית הדמוקרטית בוושינגטון, בבוקרו של יום שני, נעצר לאחר שישב בטנדר מעוטר בצלבי קרס וסמלים עליונים לבנים אחרים.

גורמים רשמיים טוענים כי השוטרים עצרו את הטנדר לבדיקה שגרתית, לאחר שהבינו כי אין לרכב לוחית רישוי, ושמו לב כי ברכב נמצאים סכיני קומנדו ומצ'טה - שניהם חפצים בלתי חוקיים בוושינגטון הבירה.

העצור הינו דונלד קרייגהד, בן 44 מאושנסייד, קליפורניה, מואשם בהחזקת נשק, כך הודיעה משטרת הקפיטול שמסרה כי שוטרי סיור מיוחדים הבחינו בטנדר ועליו צלבי קרס וסמלים עליונים לבנים אחרים מצוירים עליו.

על הטנדר לא היתה לוחית רישוי, ובמקומה הונחה תמונה של דגל אמריקאי. עדיין לא ברור אם הוא תכנן להשתתף בהפגנות הקרובות המתוכננות באזור, או שיש לו קשרים לפושעים ולפשעים אחרים באזור, כך מסרה משטרת הקפיטול.

המעצר מגיע על רקע השמירה הכבידה במקום מצד גורמי אכיפת החוק, בגלל חשש לעימותים פוטנציאליים בעצרת הימין שתתקיים בשבת הקרובה. כך מדווחת רשת CNN. משטרת הקפיטול ביקשה רשמית ממועצת הקפיטול להציב גידור זמני סביב המתחם לקראת העצרת. מחשש למהומות, המחוקקים הדמוקרטיים והרפובליקנים צפויים לקבל תדרוכים ביטחוניים בימים הקרובים.

גבעת הקפיטול צלבי קרס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד