ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
מתייעלים בצל הנגיף

שנתיים של טלטלת קורונה: השינוי הצרכני שעבר העולם

שנתיים של נגיף סיני מסתורי שטלטל את העולם הוביל אותנו לא פעם לגלות עולם חדש ומופלא. אחד מהם הוא תחום הביטוחים. רבים מאיתנו התרגלו לעבוד מול סוכן והתקשו להתקדם הלאה, אל עולם הביטוח 2021 של AIG. בעידן הדיגיטציה, בו עוברים חברות רבות לעבור בשיטה אוטומטית, תוך חסכון משמעותי בכוח אדם, אין סיבה שעולם הביטוח יישאר מאחור

שנתיים של טלטלת קורונה: השינוי הצרכני שעבר העולם
סוכן ביטוח צילום: unsplash

ההתקדמות הטכנולוגית שמגבירה את הקצב, לא נשארת מאחור גם כשמדובר בתחום הביטוחים. AIG לשירותכם עם מגוון גדל והולך של שירותי אונליין באזור אישי באתר ובאפליקציה, עם ערוצי דואר אלקטרוני לתביעות ולהעברת מסמכים וכמובן במוקדים הטלפוניים - כדי שאתם תוכלו לבחור את ערוץ השירות הנוח לכם.

אם בעבר היינו נאלצים לקבוע פגישה עם הסוכן במשרדו בקצה השני של העיר במקרה הטוב או לכל הפחות להצליח לתפוס אותו לשיחה טלפונית במשרד בין הפגישות, הרי שבחברת הביטוח AIG חוסכים את כל הטרטור המיותר. בשיחת טלפון אחת פשוטה, או הקלקה זריזה לאתר AIG מכל מקום ובכל זמן – ניתן לקבל הצעה און ליין, לקצר הליכים ולהפוך אותם לפשוטים ומהירים הרבה יותר.

בגלל שאתם לא משלמים על ביטוח הרכב בשבתות ובחגים

בAIG-  קשובים לצרכי המגזר החרדי, והתאימו עבורם חבילת ביטוח מיוחדת שאינה כוללת תשלום על הביטוח בשבתות וחגים שאז הרכב אינו בשימוש.

אין סיבה שהביטוחים שלנו ימשיכו לפעול ולגבות על כך תשלום, בשל כך מדיניות החברה שאין סיבה שהלקוח ישלם על הביטוח הרכב בימים בהם הוא מושבת.

בגלל תשלום התביעות המהיר בישראל

מדד משרד האוצר כולל 5 קריטריונים לאיכות שירות בביטוח: שביעות רצון לקוחות, שיעור תביעות ששולמו, מהירות טיפול בתביעות, זמני מענה טלפוני ותלונות הציבור. ובפעם ה -8 ברציפות! AIG במקום הראשון בתשלום תביעות ברוב הקטגוריות, ע"פ נתוני משרד האוצר.

אם עד היום חשבתם,  שאם יש לכם סוכן אישי שמכיר אתכם כבר שנים רבות, דווקא הוא, עם קשריו הענפים, יוכל לדאוג שתקבלו את כספי התביעה. מתברר שעל פי בדיקה מקיפה שערך משרד האוצר-זו השנה ה -8 ברציפות: AIG במקום הראשון בתשלום תביעות ברוב הקטגוריות.

בגלל שאנחנו מחויבים לכם

בAIG מחויבים לשביעות רצון הלקוחות ומפעילים מוקד שירות מקצועי הנותן מענה כל העת וגם במקי חירום. חשוב לנו שתהיו מרוצים, והצרכים שלכם הם בראש מעייננו.

בגלל שיש לכם גב חזק  ובינלאומי

AIG ישראל חברה לביטוח בע"מ היא השלוחה הישראלית של תאגיד הביטוח האמריקני AIG. לקוחות AIG, קהילה צומחת של מאות אלפי מבוטחים בישראל, נהנים מפתרונות ביטוח מתקדמים ומשירות מקצועי ברמה הגבוהה ביותר.

החיסכון בכיס שלכם

אחרי שהבנתם שחבל להטריח את עצמכם ואת הסוכן, ולסרבל את הליכי הביטוח, במקום להתקשר ישירות מול החברה, בחברת הביטוח AIG מעניקים בונוס נוסף. את העמלה של הסוכן שנחסכה בהתקשרות הישירה – תרוויחו אתם בעצמכם!

 אז תגידו לי אתם, לא משתלם?

זה הרגע שלכם לעזוב את סוכן הביטוח, להפסיק לשלם לו עמלות מנופחות ולנהל את הביטוח שלכם באופן חכם, עצמאי ומשתלם

ביטוח רכב ב AIG

תצאו חכמים

מכל הסיבות שבעולם

ביטוח רכב AIG קורונה דיגיטל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד