י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
יפרוש או ימתין?

ההצעה הנדיבה שקיבל נתניהו מהמיליארדר היהודי

לפי הפרסום ראש הממשלה לשעבר נתניהו קיבל הצעה לכהן כחבר דירקטור בחברת ענק שבבעלות המיליארדר היהודי לארי אליסון, בעליו של האי בו התארח נתניהו לאחרונה | נתניהו ואליסון: "אין תגובה"

ההצעה הנדיבה שקיבל נתניהו מהמיליארדר היהודי
נתניהו מעשן סיגר צילום: פלאש 90

המיליארדר היהודי-אמריקאי לארי אליסון הציע לראש האופוזיציה בנימין נתניהו לכהן כדירקטור בחברת התוכנה הגדולה שבבעלותו, כך מתפרסם היום (שלישי) בעיתון הארץ.

אליסון, בעליו של האי בו התארח לאחרונה ראש הממשלה לשעבר נתניהו ומשפחתו, הציע לאחרונה לנתניהו לכהן כדירקטור בענקית התוכנה אורקל הנמצאת בבעלותו. לפי הפרסום, שכר של דירקטור בחברה עומד על ממוצע כ-450 אלף דולר בשנה (כ-1.45 מיליון שקל), ושכרם של אחדים מהם מגיע גם ל-800 אלף דולר. עוד נאמר כי אחדים אף מקבלים סכומים גבוהים בהרבה מהממוצע.

בחודש שעבר התארח נתניהו באי לנאי שבהוואי, הנמצא בבעלות אליסון, יחד עם רעייתו שרה ובנו יאיר. לפי הדיווחים אליסון אירח את נתניהו במעונו באי לפחות פעם אחת בזמן הנופש. מקורב לנתניהו אמר ל'הארץ' כי הצעתו של אליסון לנתניהו עלתה בשיחות שקיימו השניים עוד לפני החופשה. לא ידוע אם נתניהו התייחס להצעה. 

כח"כ נתניהו אינו יכול לכהן כחבר דירקטור בחברה ולקבל על כך תשלום, מה שיאלץ את נתניהו להתפטר מהכנסת לצורך קבלת ההצעה הנדיבה. מקורות במערכת הפוליטית מעריכים כי הסיכוי שנתניהו יבחר לעשות זאת קלוש, לפחות עד אישור תקציב המדינה בכנסת, הצפוי לנובמבר. מקורביו של נתניהו אומרים כי לדידו של ראש הממשלה לשעבר סבור כי באפשרותו למנוע את העברת התקציב ולהביא לפיזור הכנסת ובחירות. 

אליסון הוא עד בתיק התביעה בתיק 2000 של נתניהו, והוא צפוי להעיד בקרוב בבית המשפט. לפי הפרסום נתניהו ביקש מאליסון לרכוש את קבוצת ידיעות אחרונות, או לרכוש כלי תקשורת אחר בישראל, דבר שלא יצא בסופו של דבר לפועל.

מטעם בנימין נתניהו והמיליארדר לארי אליסון לא הגיבו לפרסום.

בנימין נתניהו ידיעות אחרונות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד