י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024
יום הדין ללא קטרוגים

הלילה בחצות: המעמד הנדיר והמרגש למחילת הרבים והסרת קפידות

הזדמנות נוראה של פעם בשנה, למחילה אמיתית! בשליחות של מרן שר התורה שליט"א, מתקיימת עוד שעות ספורות ההזדמנות הנדירה להסיר כל עיכוב ומניעה מקבלת תפילותינו ובקשותינו

הלילה בחצות: המעמד הנדיר והמרגש למחילת הרבים והסרת קפידות
מעמד נורא צילום: מתוך סרטון

הזדמנות נוראה פעם אחת בשנה: הלילה בחצות, ערב יום הכיפורים, יתקיים על ציון מופת הדורות מרן החזון איש זיע"א תיקון נורא ומבהיל נפש להסרת קפידות עבור הזקוקים לכך ואין בידם לפייס. בשליחות רשכבה"ג מרן שר התורה שליט"א, לאחר מקרים קשים ביותר שהגיעו לשולחנו, ובהם מעוכבי זיווגים ופרי בטן ופרנסה, עמלי התורה יעמדו בסילודין וטהרה בסוד הנורא של בקשת מחילה ברבים והסרת חרון אף הנודע מגדולי הקבלה.

לחצו כאן להשתתפות במעמד הנורא>>

התפילה הנדירה מתקיימת בשליחות רשכבה"ג מרן הגר"ח קניבסקי שליט"א, לאחר שהגיעו לשולחנו מקרים רבים של מצוקות וכאבי מעוכבי ישועה,  ותלה הדבר בקפידא ה"י המעכבת בידם. היות ופעמים רבות לא ניתן לדעת היכן ניתן להשיג המקפיד, ולא ניתן לאתרו כיום וכדומה, או שלא נודע הדבר היכן וכיצד ומי, הורה לראשי הכוללים "רינה של תורה" הידועים בחיבת הקודש של רשכבה"ג מרן שליט"א לעמל תורתם בעמדם לפני השם בלילות, לקיים תפילה מיוחדת למחילת הרבים ובתחינה להסרת קפידות, דבר המעכב תפילתם ומעורר דין רחמנא ליצלן.

סדר התפילה הנדירה הוא ע"פ הנוסח הנורא בו כל המשתתפים מוחלים בכוונת הלב לכל מי שפגע כנגדם, ומתפללים שכשם שכאן מוחלים, יעורר הקב"ה חיננו ואת חינם של כל המוזכרים בתפילה בעיני כל אדם, וכל מי שנפגע מהם יסלח להם בלב שלם ויסיר כל כעס וקפידא מעליהם. כמובן כי כאשר יודעים מי הוא המצטער בגינם חובה לפייסו, אולם כאמור מעמד מחילת הרבים מיועד למקרים שאין להשיג את הנפגע, שאין יודעים מיהו וכדומה.

המעמד הנורא יתקיים יחד עם כוח התורה וכוח הרבים, ולומדי הכוללים "רינה של תורה" יעמדו קודם המעמד בלימוד רצוף ג' שעות בתענית דיבו. לאחר מכן וישפכו שיח בסדר התפילה המיוחדת בראשות רה"י הגאון הגדול רבי שרגא שטיינמן שליט"א.

לחצו כאן להשתתפות במעמד הנורא>>

קטרוג רינה של תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד