י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
לא החסיר אף טיש

בד"ה: עורך דין חרדי נפטר מנגיף קורונה

עורך הדין הרב ישראל הכהן בלום ז"ל מנתניה, שהיה קשור לחצר חסידות צאנז ונהג להשתתף בכל שבת בטיש של הרבי, הלך לעולמו לאחר שנדבק בנגיף הקורונה. בן 76 בפטירתו 

בד"ה: עורך דין חרדי נפטר מנגיף קורונה
הרב ישראל בלום ז"ל צילום: משה גולדשטיין

ברוך דיין האמת: בשורה עצובה מגיעה מבית החולים לניאדו בקרית צאנז בנתניה, שם הלך לעולמו עורך הדין הרב ישראל הכהן בלום ז"ל, לאחר שנדבק בנגיף והוא בן 76 בפטירתו.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי לפני חודש אושפז בבית החולים שם מצבו הידרדר, הרופאים ניסו לעשות הכול על מנת להציל את חייו אך למגינת לב הוא השיב את נשמתו ליוצרה.  

ר' ישראל בלום ז"ל גדל בנתניה לאחר שהוריו עלו מהונגריה שם נולד בכ"א שבט תש"ה, בנתניה הוא למד בתלמוד תורה יחד עם חברו לספסל הלימודים פרקליט הצמרת עוה"ד יעקב ויינרוט ז"ל, שהיו חברים וידידים קרובים. בנתניה התפלל בבית כנסת "שונה הלכות" ויותר מאוחר הקים את ביתו בעיר עם רעייתו והקימו משפחה.

בהיותו תושב נתניה ושכן לקרית צאנז היה מגיע בכל שבוע לטיש של הרבי מצאנז, חורף וקיץ לא ישבותו, למרות שגר במרחק הליכה של למעלה מארבעים דקות כל צד מהקריה החסידית, הוא היה מגיע במסירות נפש לטיש וכך גם לשאר השמחות. 

המנוח היה ישר דרך עם לקוחותיו והיה אדם תורני בהיותו קובע עיתים לתורה, כך גם בתמונה שעובר על פני הרבי מצאנז לאחל מזל טוב לרגל חתונה בחצר החסידות, נראה ר' ישראל צועד עם גמרא בידו. 

למגינת לב בני משפחתו ומכריו הוא נפטר מהנגיף הארור. 

על מסע הלוויה היום בנתניה נמשיך ונעדכן ב'בחדרי חרדים'. 

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

המנוח עם הרבי מצאנז. צילום: משה גולדשטיין

קורונה קרית צאנז נתניה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד