י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
ההתבטאות של הנדל

הח"כ יוצא להגנת חבריו: "צריך לקרוא לילד בשמו"

לאחר ששר התקשורת אמר שהוא לא יכול לשבת באותה קואליציה עם איתמר בן-גביר, אך כן עם חברי מפלגת רע"מ - חבר הכנסת שמחה רוטמן מ'הציונות הדתית' תוקף בעקיפין את הראשון: "הוא גזען" | גם סמוטריץ' תקף את דבריו של הנדל

הח"כ יוצא להגנת חבריו: "צריך לקרוא לילד בשמו"
שמחה רוטמן צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

יוצא להגנתם: חבר הכנסת שמחה רוטמן מ'הציונות הדתית' מתייחס היום (שלישי) לאמירה של שר התקשורת, לפיה עם רע"מ הוא יכול לשבת יחד בקואליציה, אך לא עם בן-גביר. רוטמן הגן על בן גביר ותקף את הנדל.

רוטמן התייחס להתבטאות של השר יועז הנדל, שאמר כי הוא יכול לשבת באותה קואליציה עם חברי הכנסת של רע"מ אך עם יו"ר 'עוצמה יהודית' הוא לא יכול. ולצד הבהרה, שלדעתו, או השוואה ביו שני המקרים, הוא טען שזו גזענות.

"‏אני חלילה וחס לא מסכים להשוואה בין בן גביר ומעוז לבין תומכי הטרור מ'המשותפת' ומרע"מ", הבהיר חבר הכנסת מ'הציונות הדתית' ותקף: "אבל צריך לקרוא לילד בשמו. מי שמגלה סובלנות כלפי תמיכה בטרור ואמירות מחרידות של חברי רע"מ והמשותפת בעודו מחרים ופוסל את ‎איתמר בן-גביר ומעוז הוא גזען. חד וחלק".

גם יו"ר 'הציונות הדתית' בצלאל סמוטריץ' התייחס להתבטאות של הנדל: ‏"דברי השר הנדל הבוקר מתמצתים את אבדן העשתונות הערכי של הממשלה הזו וחבריה. פסילת אחים ציוניים ואוהבי העם והארץ שחושבים קצת אחרת, וחיבוק אויבים תומכי טרור מסוכנים".

"'הוֹי הָאֹמְרִים לָרַע טוֹב וְלַטּוֹב רָע שָׂמִים חֹשֶׁךְ לְאוֹר וְאוֹר לְחֹשֶׁךְ שָׂמִים מַר לְמָתוֹק וּמָתוֹק לְמָר'", ציטט בסוף הציוץ בחשבון הטוויטר שלו.

יועז הנדל איתמר בן גביר שמחה רוטמן

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד