ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
ליברמן וסילבן

נחשפו קשריו הקרובים של מנכ"ל וואלה לשעבר עם פוליטיקאים

הדיון על תיק 4,000 של ראש הממשלה לשעבר המשיך הבוקר עם החקירה הנגדית של ההגנה, בה הם מנסים להוכיח שלא הייתה "היענות חריגה" של מנכ"ל וואלה לשעבר לנתניהו | המנהל הכללי לשעבר של אתר החדשות העיד על בקשות מצד הבעלים לשמור על ליברמן ועל השר לשעבר סילבן שלום

נחשפו קשריו הקרובים של מנכ"ל וואלה לשעבר עם פוליטיקאים
אילן ישועה בביהמ"ש צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

לאחר הפסקה ארוכה בדיונים, הדיון סביב תיק 4,000 חוזר לבית המשפט המחוזי, כשהיום (שלישי) התקיימה החקירה הנגדית של עד המפתח אילן ישועה, מנכ"ל אתר וואלה לשעבר.

במהלך הדיון נחשפו התכתבויות של ישועה עם עוזרו של ליברמן, בנוגע לידיעה על שר האוצר הנוכחי. העוזר ביקש: "שלא יידעו שדיברנו. רתחתי עליהם, הידיעה לא ראויה".

בעקבות הבקשה, ישועה פנה לראש מערכת החדשות בוואלה מיכל קליין: "צהוב, הזוי ולא הוגן - זה מה שיש לי לומר על הידיעה הזו. מבקש ש'יעוף' מייד ולא יהיה לא בעמוד הבית - וגם לא בעמוד הבית של החדשות".

מיכל הסבירה שמדובר בידיעה חדשותית, אך למרות זאת היא תוריד אותה. "אל תפגעי לי באינטליגנציה. כל מי שהולך למסיבה או כל אירוע ללא יוצא מן הכלל יכול לצאת עם תמונה כזו. איפה שיקול הדעת שלך? מבקש שזה 'יעוף' לגמרי ובבקשה שלא ייקח יותר מכמה דקות", אמר לה בתגובה.

ישועה סיפר שקיבל כמה הנחיות שלא להתעסק עם ליברמן: שאול אמר לי לשמור על ליברמן כי הוא היחיד שאפשר לעשות איתו עסקים". אלוביץ התפרץ: "לא הייתי צריך את אישורו (של ליברמן). שקרן!"

עוד הודעה שנחשפה במהלך הדיון היא של ישועה לינון מגל, עורך האתר לשעבר, בנוגע לדיווחים על התנהגות בעייתית של שר החוץ לשעבר סילבן שלום: "עצור את סילבן. אל תעלה את זה עד שאני חוזר". בתגובה, ישועה סיפר שביקש לאתרג את סילבן.

וואלה תיק 4000 בנימין נתניהו משפטו של בנימין נתניהו אילן ישועה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד