י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
"בנט מעניק לרפורמים רוח גבית"

מתקפה נגד אירוע השירה בכותל: "מסך עשן לזיוף הדת החדשה"

ח"כים במתקפה נגד אירוע השירה המתריס של הסתדרות הצינות והרפורמים בכותל המערבי | ח"כ מקלב: "המופע והערב המביש הזה הינו תוצאה של מימוש התקציבים שהובטחו לרפורמים בהסכמים קואליציוניים בהסתדרות הציונית והם מממשים את זה בצורה הבזויה והשפלה ביותר"

מתקפה נגד אירוע השירה בכותל: "מסך עשן לזיוף הדת החדשה"
מחאה נגד הרפורמים בכותל צילום: הדס פרוש, פלאש 90

חברי כנסת יצאו היום (שני) במתקפה נגד אירוע השירה המתריס של ההסתדרות הציונית העולמית בשיתוף עם הארגונים הרפורמים והקונסרבטיבים, בכותל המערבי, בערבוביה גברים ונשים, באופן מחפיר שטרם נראה כמותו במקום הקדוש ביותר לעם היהודי.

חבר הכנסת מאיר פרוש: "אסור שתהייה דריסת רגל לרפורמים בכותל המערבי. הרפורמים מנסים לנתק את עם ישראל מקיום התורה והמצוות ועלינו להיאבק בהם. אין הבדל על קדושת המקום בכל חלק מהכותל המערבי. גדולי ישראל קבעו שאסור לתת לרפורמים דריסת רגל בכלל".

ח"כ אורי מקלב תקף בחריפות ואמר ל'בחדרי חרדים' כי "המופע והערב המביש הזה הינו תוצאה של מימוש התקציבים שהובטחו לרפורמים בהסכמים קואליציוניים בהסתדרות הציונית והם מממשים את זה בצורה הבזויה והשפלה ביותר למופעי בידור והצגות במקום הקדוש. זו עוד ראיה כי אסור לתת להם שום אחיזה במקום בכותל המערבי, לרפורמים אין שום רגישות למסורת היהודית אין להם את הערכים בכדי שיוכלו לקבל את הסכמות ואחיזה במקום הקדוש הזה. שיקחו לעצם את חומת יפו העתיקה ויתפללו שם".

יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר בתגובה לאירוע הרפורמים בכותל הדרומי: "האירוע שארגנו הרפורמים הוא פרובוקציה זולה במסווה של אחדות. בנט מעניק לרפורמים רוח גבית שקטה, הוא אולי מעריך שאם הוא יטאטא את בעיות המדינה מתחת לשטיח, אז הבעיות ייפתרו, הוא טועה. הבעיות רק יתפחו ובסוף יתפוצצו לכולנו בפנים. הרפורמים לא רוצים את הכותל, הם רוצים הכרה ציבורית, כדי לקדם מסך עשן לזיוף הדת החדשה הדומה לנצרות שהם מנסים ליצור במדינת היהודים".

כזכור, חציית קו חמורה נרשמה אמש בכותל המערבי בירושלים, כאשר לראשונה, בצעד מתריס, חוללה קדושת המקום על ידי ההסתדרות הציונית העולמית בשיתוף עם הארגונים הרפורמים והקונסרבטיבים, שקיימו אירוע שירה וזמרה, בערבוביה גברים ונשים, באופן מחפיר שטרם נראה כמותו במקום הקדוש ביותר לעם היהודי.

במרכז אירוע השירה שהתקיים ברחבה הדרומית ושתוגבר במערכת הגברה ענקית - נאמה "רבאית" רפורמית, ו"חזנית" אמרה תפילת סליחות, תוך חילול קדושת הכותל המערבי.

מדובר בעליית מדרגה חמורה בפעילותם של הרפורמים והקונסרבטיבים בישראל, שמקבלים לראשונה גיבוי פומבי מגוף ממשלתי רשמי, שהפיק, מימן והוביל אירוע מתריס הנוגד את ההלכה היהודית ואת מנהג המקום הקדוש, ערב יום הכיפורים.

על פי מארגני האירוע מדובר ב"אירוע חשוב וראשון מסוגו שלראשונה נעשה על ידי ההסתדרות הציונית העולמית" וכי הוא התקיים בעקבות הרוח הגבית שמקבלים הרפורמים והקונסרבטיבים מהממשלה הנוכחית בראשותו של נפתלי בנט.

רפורמים כותל המערבי ההסתדרות הציונית העולמית אורי מקלב הסכם קואליציוני מאיר פרוש איתמר בן גביר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד