כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

לראשונה: מכירת חמץ ברדיו קול חי

לראשונה: מכירת חמץ ברדיו קול חי

  • ז' ניסן התשע"ג

שירות חדשני ומקורי למאזיני קול חי: לראשונה, יפעיל הרדיו מוקד טלפוני, דרכו ניתן יהיה להירשם למכור את החמץ לקראת חג הפסח. השירות יינתן חינם לרווחת הציבור ויפעל 24 שעות ביממה.

אחת המטלות החשובות שעל כל אחד לעשות בימים שלפני פסח, היא "מכירת החמץ לנכרי". היות ולא כל אחד מכיר את התהליך ויודע כיצד לעשות אותו מול הקונה שאינו יהודי, נהגו בית ישראל למנות את הרב כשליח עבורם למכור את החמץ. התהליך כולל את העברת הפרטים לרב (שם, כתובת ומיקום החמץ וכד'), הרב מרכז את הנתונים ומקיים מכירה כהלכה מול הנכרי. מטרדת ההכנות הרבות לחג, לא פעם הפעולה נדחית לרגע האחרון וחמור מכך, אף יש מי ששוכחים ונתקלים עקב כך בבעיות הלכתיות.

כרדיו המוביל במגזר הדתי-חרדי ומתוך ראיה קהילתית-חברתית, יפעיל השנה לראשונה רדיו קול חי, מוקד טלפוני דרכו ניתן יהיה להירשם למכור את החמץ. השירות יינתן חינם לרווחת הציבור ויפעל 24 שעות ביממה. מספר המוקד: 03-79-22-050

בנוסף ניתן יהיה למכור את החמץ גם דרך האתר המקוון של קול חי, www.93fm.co.il. שם ניתן יהיה למלא טופס עם הפרטים הנדרשים. בכתבות:

המוקד יפעל בהכוונת ובראשות הגאון רבי חיים איידלס, רב בצפון תל אביב, מורה הוראה בבית דינו של הרב שטרן ומגיש תוכניות ההלכה "דרך חיים" בקול חי. פרטיהם של המאזינים יועברו לרב איידלס והוא יקיים את מכירת החמץ בהידור ועל פי כל כללי ההלכה.

היוזמה החדשנית תקל על מאות אלפי המאזינים, תחסוך להם טרחה ומאמץ ואף תסייע ותיתן תזכורת לאלה שתמיד נזכרים ברגע האחרון ו/או שכחו בעבר לעשות מכירה וכאמור, נקלעו לבעיות הלכתיות של "חמץ שעבר עליו הפסח".

המוקד יפעל עד ליום ראשון, יג' ניסן 24.3.13 (ליל בדיקת חמץ) בשעה 22:00.

לאורך הימים הללו ישודרו ברדיו קול חי תשדירים שיקראו לציבור להתקשר למוקד ולקיים את מכירת החמץ, תחת הכותרת: "אתם תדאגו לכל צרכי החג – אנחנו נטפל לכם במכירת החמץ...". בנוסף, בתוכניות השונות ידברו על המיזם ויפנו את ציבור המאזינים להשתמש בשירות החדשני.
4554269

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד