י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מיליון ש"ח

חבילת סיוע מיוחדת לדיירי הבניין שקרס בחולון

משרד הבינוי והשיכון יממן את תשלומי שכר הדירה של הדיירים שפונו מביתם בבניין שקרס בחולון. כמו כן המשרד ישתתף במימון התכנון של פרויקט "פינוי-בינוי" לבניית הבניין החדש. סך כל חבילת הסיוע: כמיליון שקלים

חבילת סיוע מיוחדת לדיירי הבניין שקרס בחולון
קריסת הבניין בחולון צילום: מתוך הסרטון

שר הבינוי והשיכון זאב אלקין ירד מירושלים לחולון על מנת להיפגש עם ראש העירייה מוטי ששון. השר אלקין מלווה במנכ"ל משרדו אביעד פרידמן הניח על שולחנו של ראש העירייה ששון, מנכ"ל העירייה ארז ניסים והצוותים המקצועיים את חבילת הסיוע אותה גיבש לטובת דיירי הבניין שקרס בחולון, זאת עוד בטרם הגיע לישיבה.

כבר אתמול (שני) כינס השר אלקין את הנהלת משרדו ודן איתם בסוגיית הבניין שקרס, תוך שהוא מעלה בפניהם את כוונתו להענקת חבילת סיוע - אותה חבילה אותה הציג היום בפני ראש העירייה ששון.

במהלך הפגישה התקיים דיון ארוך וענייני במטרה לסייע ולתת מענה לתושבי המקום והאזור, בסיומו הוחלט כי משרד הבינוי והשיכון בשיתוף העירייה יעבדו יחד על קידום תכנית התכנון בנין עיר למבנה (תב"ע) במטרה לקדם את הבנייה במקום בהקדם האפשרי.

בנוסף הוחלט כי משרד הבינוי והשיכון והעירייה יעניקו סיוע כספי עבור שכר דירה לתושבים, בתקופת הביניים, בהתאם לקריטריונים לזכאות שייקבע המשרד. מיד לאחר תקופת החגים יעמדו נציגי העירייה בקשר עם הדיירים לעניין זה.

שר הבינוי והשיכון זאב אלקין: "יש פה מקרה חירום וחובתה של המדינה לסייע לתושבים שביתם קרס. משרד הבינוי והשיכון פועל בכל האמצעים העומדים לרשותו במטרה לסייע לדיירים שאיבדו את ביתם ולקדם את הליך התכנון לבניית הבניין החדש. הנחתי את כלל הגורמים המקצועיים במשרד לעבוד בשיתוף פעולה מלא עם העירייה בכדי לקדם את כל הליכי התכנון במהרה. נמשיך לקדם תהליכי התחדשות עירונית בשיתוף השלטון המקומי למען בטיחות ואיכות חיי התושבים".

ראש עיריית חולון מוטי ששון: "לצד הסיוע המיידי, אני רואה חשיבות גדולה במתן פתרון לטווח הארוך ומה שחשוב הוא שיוקם בניין חדש עבור הדיירים שנפגעו כדי שיחזרו למגורי קבע. אני מברך את משרד השיכון והעומד בראשו על הרצון לסייע לתושבים בתקופת הביניים ואין ספק ששילוב הכוחות בינינו יועיל מאוד לתושבים".

אלקין משרד השיכון קריסת מבנה חולון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד