י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024
מיסודו של הראשון לציון

מעמד סליחות וביקור חגיגי בת"ת 'תורת אמך' בירושלים

מעמד סליחות נערך בת"ת הספרדי הגדול 'תורת אמך' מיסודו של הראשון לציון הגאון רבי אליהו בקשי דורון זצ"ל בהשתתפות יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי וראש העיר ירושלים משה ליאון ובכירי העירייה

מעמד סליחות וביקור חגיגי בת"ת 'תורת אמך' בירושלים
כינוס סליחות בת"ת 'תורת אמך' בירושלים צילום: גולן צילומים

אמש יום שני התקיים בתלמוד תורה 'תורת אמך' בירושלים מעמד סליחות מרומם ע:י מאות התלמידים והרבנים. בהשתתפות ידיד הת"ת אריה דרעי יו"ר תנועת ש"ס וראש העיר ירושלים משה ליאון ואנשי לשכתו. מנכ"ל העירייה יצחק לארי ולשכתו. מחזיק תיק חינוך חרדי אברם בצלאל, מנכ"ל רשת החינוך בני יוסף הרב אבנר עמר.

תחילה נערך מעמד סליחות מרגש בהשתתפות נשיא הת"ת הגאון רבי יוסף חיים קופשיץ מראשי ישיבת פורת יוסף, והגאון הרב בן ציון דוד בקשי דורון ראש ישיבת תורת אליהו ויו"ר הנהלת הת"ת שנשאו דברי חיזוק לתלמידים והעלו את זכרו הטהור של מייסד הת"ת ומאיר דרכו ונתיבתו הראשון לציון הגר"א בקשי דורון זצ"ל שהת"ת צעד בדרכו והנהגותיו.

לאחר המעמד התקיימה ישיבה חגיגית עם הנהלת הת"ת ואישי הציבור שישבו ודנו במצוקת המקום והקושי הגדול אשר צר מלהכיל את התלמידים הרבים, כאשר כיום תת תורת אמך הינו התלמוד תורה הספרדי הגדול בירושלים והמקום צר מלהכיל, הת"ת הוא היהלום בכתר בכל מוסדותיו של הראשון לציון זצ"ל שאמר על הת"ת נאמר "כל הנוטל עצה מהזקנים אינו נכשל".

יו"ר ש"ס ח"כ אריה דרעי שהת"ת קרוב לליבו יחד עם ראש העיר ומנכ"ל העירייה דיברו על כך שזכרו של הראשון לציון מורשתו ומפעליו הקדושים עומדים מול עינהם. כמו כן סגן ראש העיר צביקה כהן שעוזר ככל יכולתו לביסוס הת"ת נטלו על עצמם להמשיך לעזור ולסייע ולקדם את בנייתו של מבנה הקבע אשר נמצא בתהליכי אישור סופיים. 

הרב אליהו בקשי דורון משה ליאון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד