ט' ניסן התשפ"ד
17.04.2024
אחרי הראיונות המלטפים

בנט סופג חיצים: "החצוף מדבר על הצלחה"

אחרי שהתראיין במשך היום לחמישה ערוצים שונים, חוטף ראש הממשלה בנט תגובות קשות במערכת הפוליטית ובצלאל סמוטריץ מבטיח "זה לא יקרה שוב" | גם העיתונאים מגל וסגל עוקצים 

בנט סופג חיצים: "החצוף מדבר על הצלחה"
נפתלי בנט צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

ראש הממשלה נפתלי בנט העניק הערב (שלישי) ראיונות לערוצי התקשורת המרכזיים, '12', '13' ו'11', וכן לאתרים 'וואלה' ו-'ynet'. גל הראיונות ומה שנאמר בהן הוביל לגל תגובות במערכת הפוליטית.

בריאיון ל'חדשות 12' אמר בנט, כשהוא מתייחס למשרד ראש הממשלה: "בחדר הזה אתה חייב לבוא נקי, להשיל את כל הפוליטיקה מאחור".

מי שהגיב לדבריו הוא חברו למפלגה עד לא מכבר, יו"ר 'הציונות הדתית' ח"כ בצלאל סמוטריץ', שתקף: "בנט בעצם אומר שכל אמירות העבר שלו בכל נושא היו בסך הכל "פוליטיקה" שאותה הוא משיל מעליו עכשיו". והוסיף "אני צריך להוסיף בוידוי יום הכיפורים שלי "על חטא שחטאתי בלהאמין לו וללכת איתו לא מעט שנים".

סמוטריץ אף סיים בהבטחה כי לא ירוץ שוב עם בנט בעתיד "והעיקר קבלה לעתיד, זה לא יקרה שוב".

גם ח"כ שלמה קרעי מהליכוד הגיב לראיונות המלטפים שקיבל בנט, ואמר: "בנט התגנב למשרד החשוב ביותר בעולם- משרד ראש ממשלת ישראל - אדם שהונה את העם, גנב קולות ומנסה להתנחמד".

בהמשך כתב קרעי על המסר המרכזי שלו מהריאיון של בנט, "שקרו, רמו, נכללו, בנטטו. תדאגו רק להיות בצד הנכון- רק לא ביבי- ויש לכם מחילה מראש".

אם חשבתם שח"כ איתמר בן גביר יפספס הזדמנות, אז טעיתם. "שומע את הראיונות של בנט ותוהה האם הוא חושב שכולנו מטומטמים??? "אנחנו מגיבים יותר מתמיד... עבאס בא רק להשפיע אזרחית... הממשלה גן עדן". כתב בן גביר והמשיך בשאלה רטורית: "אדוני ראש הממשלה? אתה חי בישראל??".

בחשבון הטוויטר של הליכוד פרסמו ציוץ תוקפני עם עקיצה לבנט: "כולנו ראינו רק לפני שלושה חודשים מה שווה מילה של בנט - כשהוא מתראיין הוא בדרך כלל עושה את ההפך". כתבו והוסיפו, "במקום להכיל למעלה מ- 1000 נפטרי קורונה, את פיגועי הטרור ואת המירוץ של איראן לגרעין - מוטב שבנט יפסיק לעסוק רק בהישרדותו ויעבוד למען בריאותם וחייהם של האזרחים".

מי שעוד לקחו חלק במסיבת התגובות לראיונותיו של בנט, הם עיתונאים המזוהים בעיקר עם הימין ביניהם, ינון מגל, ואראל סגל שעקצו. מגל צייץ: "מעניין אם בנט ינצל את ההזדמנות ערב יום כיפור ויבקש סליחה" כשהוא מוסיף סמיילי קורץ.

אראל סגל האשים את ראש הממשלה וכתב: "בנט בורח מהשאלות הקשות על הפרת הבטחותיו".

כתבת ערוץ 12 דפנה ליאל ניתחה את הריאיונות של ראש הממשלה בערוצים השונים וכתבה: "רה"מ בנט מרואיין מיומן, אבל בשתי סוגיות מרכזיות פספס את ההזדמנות להעביר מסר ברור".

"‏1. באיזה קו מדיני הוא תומך? בזה של שקד, שמתנגדת לשיחות עם אבו מאזן, או בזה של גנץ שמקיים איתו מגעים? בשלב הזה אמירות כלליות על ממשלת רצון טוב והגינות כבר לא מספקות".

"2. בנט מבטיח להקל בבידודים במערכת החינוך אבל ברור שזה לא יתרום להורדת התחלואה הגואה, בדיוק להפך. מה הלאה? האם בחזון שלו ישראל אמורה להמשיך עם 10,000 מאומתים ועשרות נפטרים ביום? גם התשובות על הפיצוי לעסקים רחוקות מלספק".

הפרשן יעקב ריבלין 'בקהילה' תקף גם הוא את בנט וכתב בטוויטר: "מכל הראיונות של בנט הערב התרשמתי מהמשפט הבא: בשנה שעברה היינו בסגר בחגים עכשיו הכל פתוח. אכן. מחלקות הקורונה פתוחות כשהמיטות מגיעות עד הדלת. בתי ההלוויות פתוחים 24/6 כדי לטפל בעשרות הנפטרים. עשרת אלפים איש נדבקים ביום והחצוף מדבר על הצלחה".

נפתלי בנט קורונה שלמה קרעי בצלאל סמוטריץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד