י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024
"אובססיבי ליהודים"

נעצר גבר שאיים לרצוח יהודים: "עם הרובה שלי"

גבר מבוקסטון שאיים בחשבון הטוויטר שלו "להרוג יהודים עם הרובה AR-15 שלי" במהלך ראש השנה, הואשם בבית המשפט הפדרלי בפורטלנד

נעצר גבר שאיים לרצוח יהודים: "עם הרובה שלי"
אילוסטרציה צילום: unsplash

בריאן דניסון, בן 24 מפורטלנד נעצר לאחר שצייץ בטוויטר כי הוא "בונה פצצת צינור", כך על פי התביעה שהוגשה לבית המשפט המחוזי בפורטלנד שבארה"ב. בריאן נעצר בשבת האחרונה, והופיע ביום ראשון בבוקר בבית המשפט להמשך הדיון בעניינו.

התביעה ביקשה כי הוא יישאר במעצר ללא יכולת שחרור בערבות. דניסון פרסם את האיום זמן קצר לאחר השעה 9:00 הבוקר ב-8 בספטמבר, היום השני של ראש השנה. כמעט מיד לאחר פרסום האיומים, ה-FBI קיבל מידע עליהם, כך עולה מתצהיר בית המשפט. סוכני FBI הגיעו למקום מגוריו של דניסון שמתגורר עם הוריו ובני משפחה אחרים באותו היום בו פורסמו האיומים.

דניסון, סירב לדבר עם הסוכנים וביקש מהם לעזוב, כך נמסר בתצהיר. עם זאת, הסוכנים דיברו עם הוריו. "הם אמרו לנו כי בריאן אובססיבי ליהודים במשך כשלוש שנים, וכי הוא מאמין שיהודים אחראים לכל בעיותיו", נכתב בתצהיר. "הם אמרו שהיו להם הרבה שיחות עם בריאן בנוגע ליהודים". בני הזוג אמרו גם כי לבנם יש "כמה אקדחים ורובים, כולל רובה מסוג AR-15".

כלי תקשורת מקומיים מדווחים, כי לאחר שהסוכנים הגיעו לביתו, דניסון מחק את הציוצים שלו. למחרת הסוכנים חזרו עם צו בית משפט המאשר להחרים לו את הטלפון הסלולרי, ועצרו אותו. אם יורשע, דניסון צפוי לעונש של חמש שנות מאסר וקנס של עד 250 אלף דולר.

פורטלנד ארה"ב אנטישמיות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד