י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
'רעש חזק מהקירות'

דקות לכניסת הצום: 3 בניינים פונו מחשש לקריסה

כוחות הכיבוי פינו שלושה בנייני מגורים בקרית שמונה, לאחר שדיירת דיווחה על רעשים חזקים ותזוזות בקירות | שני הבניינים הסמוכים פונו גם הם לאחר שעלה חשש בטיחותי חמור

דקות לכניסת הצום: 3 בניינים פונו מחשש לקריסה
קבלן שיפוצים צילום: PEXELS

שלושה בנייני מגורים בקרית שמונה פונו אתמול (רביעי) מיושביהם, לאחר שעלה חשש בטיחותי חמור שעלול להוביל לקריסה. הפינוי התבצע לאחר לאחר שדיירת באחד הבניינים דיווחה כי שמעה רעש חזק המגיע מהקירות.

הדיירת דיווחה על רעש חזק וכי נוצר בקע בקיר והקרמיקות זזו מקומן. הדיירים קיבלו הוראה לפנות את הבניין ולצאת מהבניין. הדיירים פונו מהבתים שעה קלה לפני כניסת יום כיפור ומהנדס העיר שהגיע למקום החליט שלא להשיב את הדיירים לבתים, והם פונו לבתי מלון.

מכבאות ונצלה נמסר כי "כוח שהגיע למקום, דיווח על סדק בקומת הקרקע של הבניין בן 3 הקומות וכן כי קיים חשש ל 2 בניינים נוספים צמודים הנראים מסוכנים. למקום הוזעק מהנדס עירוני והצוותים יחד עם משטרת ישראל החלו לעבור בין קומות הבניין במקביל לניתוק מקורות אנרגיה". סה"כ פונו 15 משפחות מבתיהם.

מהמשטרה נמסר: "במשטרת ישראל התקבל דיווח על סדק שהתגלה בקיר תומך בבניין מגורים בן 2 קומות ברחוב סמטת המלכים 4, קריית שמונה. לאחר הערכת מצב של כב"ה, הוחלט לפנות את כל דיירי הבניין (6 דירות)".

"שוטרי משטרת ישראל נמצאים בזירה ומפנים את דיירי הבניין ומרחיקים עוברי אורח מהמקום", הוסיפו במשטרה.

קריסה קרית שמונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד