ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
סוכות לכל המשפחה

בעוד ימים ספורים: חגיגת אירועים ענקית במרכז היוקרה 'דיסיטי'

חוגגים סוכות ב- DCITY: עד 50% הנחה בתערוכת העיצוב של ישראל ואירועים למשפחה

בעוד ימים ספורים: חגיגת אירועים ענקית במרכז היוקרה 'דיסיטי'
מרכז דיסיטי צילום: יח"צ

בחול המועד סוכות הולכים כולם להיות מסודרים וליהנות עם המשפחה באוויר הפתוח בעיר העיצוב של ישראל, DCITY בפארק ישראל - מעלה אדומים. אך לפני כחודשיים נפתח המתחם לציבור הרחב ועשרות חנויות עיצוב הבית כבר פועלות במתכונת מלאה, במתחם ענק של 100 אלף מטר ובמרחק נגיעה מירושלים.

השנה מנצלים עם ישראל את ימי החג גם להנאה משפחתית וגם לרכישות מרוכזות בכל תחום עיצוב הבית באוויר הפתוח ולפי הנחיות משרד הבריאות. במקום אחד, באווירה אחרת מכל מה שהכירו, עם הרבה מאוד צבעים, ריחות, טעמים ומוזיקה לאורך כל היום, במקום היחיד שבמציאות נראה הרבה יותר מושלם מאשר בפרסומות.



"החזון מאחורי דיסיטי, הוא לאפשר לאנשים לסיים את כל רכישותיהם בתחום עיצוב הבית, במקום אחד ויחד עם זאת, במחירים נגישים", מדגישה פנינה רווח, מנכ"לית הדיסיטי. "לכן אנחנו אומרים לכולם לא לתת למראה המרהיב לבלבל, משום שכולם יכולים למצוא את מבוקשם בהתאם לתקציב האישי. יש אצלנו הכל מהכל ושווה במיוחד להגיע אלינו בחג הסוכות במהלכה תתקיים תערוכת העיצוב של ישראל עם הנחות משמעותיות ואירועים חינם לכל המשפחה ברוח החג".

במהלך ימי חול המועד תתקיים לראשונה בדיסיטי, תערוכת העיצוב של ישראל עם חגיגת מחירים מיוחדים. התערוכה תתקיים בין התאריכים 22-27.9.21, א' דחוהמ"ס, ט"ז בתשרי עד יום הושענא רבא, כ"א בתשרי תשפ"ב, כולל ערבי ומוצאי שבת וחג. במסגרת התערוכה יוכלו המבקרים לרכוש מוצרי חשמל, רהיטים ואקססוריז במבצעים בלעדיים עד 50% הנחה. יחד עם חגיגת המבצעים, ייהנו המבקרים מחוויית קניה אחרת לגמרי, במקום שמרכז את כל המותגים לעיצוב הבית תחת קורת גג אחת מעוצבת בהשראה בינלאומית, וכמותה ניתן לראות כיום רק במקומות כמו לאס וגאס או אתרי תיירות באירופה הקלאסית.


עיר העיצוב של ישראל • קרדיט: יח"צ

בנוסף לתערוכת העיצוב, יתקיימו לאורך חגי תשרי מגוון אירועי תרבות ייחודיים גם למגזר הדתי והחרדי:
ביום רביעי, 22.9 20:30– ט"ז בתשרי, א' דחוהמ"ס, ישי לפידות מארח את "פסטיבל ילדי המוסיקה": מקהלת הקינדרלך, מקהלת צמד ילד, ילדי בית הספר למוזיקה, מתמודדי המג'יק קאס.

ביום חמישי,20:30 23.9 – י"ז בתשרי, ב' דחוהמ"ס תתקיים במתחם הופעתו של הזמר חיים ישראל ולהקתו.

ביום שישי, 24.9 – י"ח בתשרי, ג' דחוהמ"ס, תתקיים קבלת שבת מוסיקלית לחול המועד עם הזמר יניב בן משיח ולהקתו בהופעה מלאה.

במוצאי שבת, 25.9 – 21:00 י"ט בתשרי, ד' דחוהמ"ס, יתקיים אירוע מלווה מלכה עם זמרים ואורחים.

ביום שלישי 28.9 21:00 – כ"ב בתשרי, על במה אחת יופיעו אוהד מושקוביץ, קובי ברומר, יונתן שיינפלד, אהרלה נחשוני ותזמורתו ובבמה נוספת, די ג'יי יוסי אזולאי ירקיד ויקפיץ את האורחים הרבים.

אירועי החג בהנחיית מנחם טוקר ובשידור חי ברדיו קול חי. הכניסה למופעים על בסיס מקום פנוי בהתאם לתו הירוק. הכל כמובן בחינם. בנוסף, מתחם נינג'ה ענק לילדים, אמני רחוב ומיצגים ילוו את הקהל במקום במהלך יום קניות ייחודי ויוצא דופן בארץ.

בנוסף, קו האוטובוס חינם מירושלים למתחם הדיסיטי שנפתח בקיץ ימשיך לפעול גם בימי החג ובמתכונת מתוגברת מהתחנות: בנייני האומה, כניסה לעיר, כביש 9-צומת רמות וצומת הגבעה הצרפתית.

נסיעות הלוך יצאו בכל שעה מ- 09:30 עד 22:30 ונסיעות חזור מהדיסיטי יצאו משעה 10:30 עד השעה 22:30 ואוטובוס אחרון יצא ב-23:00.

בימי שישי וערבי חגים, האוטובוס יצא בהלוך בשעות: 09:30, 10:30 ובחזרה מהדיסיטי בשעות: 13:00, 14:00.

ושמחת בחגיך והיית אך בדיסיטי! מוזיקה, תרבות, אמנות, ותערוכת עיצוב בלעדית. באים לנצל את החג וליהנות מחוויה שלא הכרתם.

עיצוב אומנות חול המועד סוכות ירושלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד