ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
אבל בבת ים

בד"ה: הצדיק המקובל נפטר מנגיף קורונה

הגאון הצדיק המקובל רבי אשר שושן זצ"ל מגדולי המקרבים ומזכי הרבים בעיר בת ים ראש מוסדות וכולל 'בת קול' בעיר הלך לעולמו בעיצומו של יום הכיפורים בגיל 84 לאחר שנדבק בנגיף הקורונה. הלוויתו התקיימה במוצאי הצום בהר המנוחות בירושלים

בד"ה: הצדיק המקובל נפטר מנגיף קורונה
הצדיק רבי אשר שושן זצ"ל צילום: באדיבות המצלם

ברוך דיין האמת: בעיצומו של היום הקדוש הלך לעולמו בבית החולים שיבא בתל השומר הצדיק המקובל רבי אשר שושן זצ"ל, רב קהילת 'בת קול' בעיר בת ים. שנפטר לבית עולמו לאחר שנדבק בנגיף הקורונה והוא בן 84 בפטירתו. 

המנוח זצ"ל נולד במרוקו בי"ח טבת תרצ"ז נולד לאביו רבי אליהו שושן זצ"ל, לאחר שעלה לארץ כל חייו היה עוסק בזיכוי הרבים והיה מחזק אנשים וקירב לבבות בעיר בת ים היה מתלמידיו הגדולים של הגאון רבי יעקב עטיה זצ"ל ראש מוסדות 'ישועות יעקב' בבת ים ורב העדה הלבנונית בעיר.

המנוח נודע כצדיק גדול שהיה קם לפנות בוקר ללמוד בכל יום, הוא הקים את מוסדות 'בת קול' בעיר בת ים שם ברחוב ניסנבאום צמוד לקרית באבוב בעיר היה לרב קהילה בית כנסת וכולל אברכים, הרב זיכה את הרבים בדרשותיו המפורסמות והיה בקי בתורת החן והסוד לצד היותו תקיף בכל הנושאים של יראת שמים וקדושה. 

גולת הכותרת במפעלותיו של הרב שושן היה כולל אברכים שהקים במוסדות, הרב שושן היה מדקדק ומקפיד על שמירת הזמנים בכולל ואכן רק אברכים ששומרים על הזמנים במדויק זכו לחבוש את ספסלי הכולל. 

זכה והותיר אחריו דור ישרים מבורך, בנים ונכדים תלמידי חכמים וצאצאים. אחד מנכדיו הרב אליהו שושן מייסד קו ההלכה הספרדי. 

הלוויתו התקיימה במוצאי היום הקדוש מבית מדרשו 'בת קול' בבת ים לבית החיים בהר המנוחות בירושלים שם נטמן.  

במהלך ההספדים בהלוויה המרא דאתרא רב העיר בת ים הגאון רבי אליהו בר שלום הכריז על בנו הרב אברהם שושן שימשיך את דרכו בהנהגת הקהילה. 

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים. 

 

בת ים קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד