ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
נכדו של המגיד

טרגדיה: הרב יצחק אריאל מתפרח נפטר מקורונה

במוצאי ראש השנה אושפז בבית החולים שיבא בתל השומר, לאחר שנדבק בנגיף קורונה. היום בצהריים ערב שבת קודש הלך לעולמו הרב יצחק אריאל זצ"ל, מהדמויות המוכרות במושב תפרח ונכדו של המגיד הירושלמי רבי שלום שבדרון כשהוא בן 47 בלבד

טרגדיה: הרב יצחק אריאל מתפרח נפטר מקורונה
הרב יצחק אריאל זצ"ל צילום: באדיבות המצלם

ברוך דיין האמת: במחלקת הקורונה בבית החולים שיבא בתל השומר, הלך לעולמו בדמי ימיו הרב יצחק אריאל זצ"ל, מהדמויות המוכרות במושב תפרח בדרום, לאחר שנדבק בנגיף הקורונה והוא בן 47 בלבד. 

ר' יצחק אריאל נולד בבני ברק, בא' אב תשל"ד, לאביו הגאון רבי משה אריאל שליט"א, ולאמו מרת חנה שתחי', בתו של המגיד הירושלמי הנודע, הגאון הצדיק רבי שלום מרדכי הכהן שבדרון זצ"ל, ששירתו את המגיד באחרית ימיו. 

בבחרותו למד בישיבת פוניבז' בבני ברק, גם בישיבה קטנה וגם בישיבה גדולה, שם התחבב על רבותיו ראשי הישיבה.  בהגיעו לפרקו נישא לרעייתו שתחי', לבית משפחת פינקלשטיין מהמושב תפרח שבדרום, שם קבע את מקום מגוריו. ברבות השנים פעל רבות למען שמירה על צביונו של המושב החרדי.  

בחייו הקים את חבורת התפילין 'הדרת קודש' בהשגחת הגאב"ד הגר"מ גרוס והיה ראש וראשון לכל דבר שבקדושה. 

בכל שנה בימים הנוראים היה מגיע להתפלל בישיבת פוניבז'. ל'בחדרי חרדים' נודע כי גם השנה הגיע להתפלל יחד עם כל בני המשפחה ושכר דירה בקרבת הישיבה, במהלך החג חש שלא בטוב, ובמוצאי החג לאחר שכבר התניע את רכבו לחזור לתפרח חש לפתע ברע. הוא פונה לבית החולים, שם אובחן כי נדבק בנגיף ולמגינת לב הוא השיב היום (שישי) את נשמתו ליוצרה. 

הותיר אחריו דור ישרים מבורך, בנים ובנות, שעדיין לא זכה להשיא, אף לא אחד מהם. 

מסע הלוויה היום (שישי, ערב שבת קודש פרשת האזינו) בשעה 14:45 מבית הוריו ברחוב רבנו בחיי 20 בבני ברק ובשעה 16:30 בבית החיים באשדוד שם ייטמן.

תהא נשמתו צרורה בצרור החיים.

תפרח קורונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד