ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

ברוקלין: הואשם הנהג שדרס והרג את הזוג גלויבער ז"ל

חבר המושבעים האשים את חוליו אסוודו, נהג הרכב שחשוד בכך שגרם למותם של נחמן ורייזי גלויבער בעת שהיו בדרכם ללידת בנם הבכור • הוא צפוי ל-25 שנות מאסר

הזוג גלויבער ז"ל.
הזוג גלויבער ז"ל.

הנהג שדרס את הזוג גלויבער ז"ל - הואשם: חבר המושבעים בניו-יורק האשים אתמול (ד') את חוליו אסוודו, נהג הרכב שחשוד בכך שגרם למותם של בני הזוג, נחמן ורייזי גלויבער ז"ל.

חוליו אסוודו נהג במהירות מופרזת ופגע במונית בה נסעו הזןג בדרכם לבית הרפואה ללידת בנם בכורם.

משרד התובע של מחוז ברוקלין ציין כי החקירה בשיאה וייתכן אישומים נוספים נגדו. עורכת דינו, קתלין גוליאן אמר: "הוא מרגיש נורא על מה שקרא, זה היה בטעות". מאחורי הנהג הדורס עומד עבר פלילי ופרקליט מחוז ברוקלין, צארל'ס היינס, העריך כי בשל כך הוא צפוי
לעמוד בפני עונש מאסר של 25 שנה.

התאונה אירעה לפני כשבועיים בעת שבני הזוג, שהתחתנו לפני שנה, נסעו במונית על שדרת קנט. בפינת רחוב וילסון התנגש נהג המונית, שלא עצר בתמרור עצור, ברכב מסוג BMW בו נהגה אישה תחת השפעת אלכוהול במהירות של 100 קמ"ש. כתוצאה מכך עפה המונית והתנגשה בעוצמה רבה במשאית שחנתה ברחוב.

רייזי ז"ל, שהייתה בחודש השביעי להריונה ויצאה לבית החולים לאחר שחשה בצירים חזקים, עפה מהמונית החוצה, נחתה מתחת למשאית - ונהרגה במקום. הבעל, נחמן ז"ל, פונה במצב אנוש על-ידי כוחות ההצלה אל בית חולים, שם נפטר מאוחר יותר מפצעיו.

הפג, שיולד על ידי כוחות ההצלה, פונה במצב אנוש למחלקת טיפול נמרץ בבית החולים 'בית ישראל' במנהטן, שם הרופאים נאבקו להציל את חייו.כמה ימים לאחר מכן, נקבע מותו של הפג.
גלויבער נהג הואשם חבר המושבעים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד