י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
100 דולר בלבד

חש סכנה לחייו ומצא פתרון מבריק: שוד בנק

תושב מדינת אריזונה שחש מאוים וסבור היה כי חיסולו קרב ובא, מצא דרך מקורית להיות מאובטח. הוא נכנס לבנק ושדד 100 דולרים מהכספרית. זה כבר הספיק כדי שהמשטרה תכלא אותו | הפך לתופעה

חש סכנה לחייו ומצא פתרון מבריק: שוד בנק
אילוסטרציה צילום: pexels

תושב מדינת אריזונה בארה"ב השיג את מבוקשו, כאשר נעצר על שוד בנק בסך 100 דולרים. הפשע בוצע בתקווה להיעצר כי חשש לחייו כחבר כנופיה לשעבר.

אדוארדו בולרין, נכנס לבנק בפיניקס שבאריזונה ביום רביעי האחרון, מסר פתק לכספרית שבו הוא מאיים בשוד ודרש כסף, כך עולה ממסמכי בית המשפט. הפקידה מסרה לו 100 דולרים ותוך 15 דקות הגיעה המשטרה ולכדה אותו בחיים.

לאחר שנעצר הוא סיפר למשטרה שזו היתה כוונתו וכי הוא ניסה להיעצר כל היום כדי שיוכל לשהות במקום מאובטח, הרחק מעיניהם של מבקשי חייו. הוא נעצר והואשם בשוד.

המקרה הלא שגרתי לא ממש מרים גבה בארה"ב, מאחר ובארה"ב כ-113 אנשים נפגעים מירי כל יום, המספרים הללו לא כוללים קרבות סכינים או קרבות באמצעות כלי נשק אחרים, ולא כוללים קטטות רחוב שמסתכמות במכות יבשות, כך פרסמו כלי תקשורת בארה"ב בחודשיים האחרונים.

רק ביוני האחרון, אשין טריקריקו, בן ה-19, תושב אותה העיר פיניקס שבאריזונה, חשוד כי הרג אדם אחד ופצע 12 נוספים במהלך קרב יריות שנמשך כ-90 דקות. בחקירתו סיפר היורה לשוטרים כי חשב שאנשים רודפים אחריו בגלל מעורבותו בירי אחר.

טריקריקו מואשם כי פתח באש לעבר כלי רכב והולכי רגל ביוני האחרון, לפחות בשמונה מקרי ירי שונים שעוררו פחד ואימה באזור. ארבעה בני אדם נורו, בהם גבר שהטנדר שלו עף לתעלה בצד כביש מהיר.

שוד בנק אריזונה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד