י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024
"הוא מגלה חולשה"

נחשף: פגישה בארבע עיניים בין נתניהו וגנץ

בסוף השבוע נחשף על פגישה בארבע עיניים שנערכה בסוף מושב הכנסת בין ראש האופוזיציה נתניהו לשר הביטחון גנץ. מקורבי גנץ טוענים כי הפגישה עסקה בחוק הגיוס, אך לפי הדיווח גם ההצעה לפיה גנץ יסייע להפיל את הממשלה ויתמנה מיידית לראשות הממשלה – עלתה על השולחן

נחשף: פגישה בארבע עיניים בין נתניהו וגנץ
בני גנץ ובנימין נתניהו במליאת הכנסת צילום: עדינה ולמן, דוברות הכנסת

ברקע הניסיונות התמידיים של האופוזיציה לערער את הקואליציה, בסוף השבוע נחשף ב'חדשות 12' על פגישה בארבע עיניים שנערכה בסוף מושב הכנסת בין ראש האופוזיציה בנימין נתניהו, לבין שר הביטחון ומי שרואה עצמו קודם לבנט בראשות הממשלה, בני גנץ.

לפי מקורבי גנץ הפגישה הייתה תמימה ועסקה בגיוס הליכוד לתמיכה בחוק הגיוס, אך לפי הפרסום ההצעה שעומדת על השולחן ולפיה הממשלה תופל בעזרת גנץ והוא מיידית ימונה לראש הממשלה. לפי הדיווח גנץ לא השיב בחיוב להצעה ולא נתן להבין שהוא הולך לפעול בדרך הזו.

עוד דווח כי גנץ ונתניהו קיימו שיחת טלפון של נימוסין בערב ראש השנה שבה איחלו זה לזה שנה טובה.

במהלך החודשים האחרונים נמנעו גנץ ונתניהו לתקוף אחד את השני, אך השבוע היה זה נתניהו שתקף את גנץ בשידור חי שהעביר בחשבון הפייסבוק שלו: "שר ביטחון, לצערי, שהוא מגלה חולשה... אז הממשלה חולשה. סומכים את ידיהם על כך שמישהו אחר יגן עלינו".

גנץ נשאל בכנס פוליטי על דברי נתניהו נגדו ובחר לתקוף בתגובה: "איך אומרים ביידיש: 'האט הער געזוגט' (אז הוא אמר), מה אתם רוצים שאני אעשה עם זה? זאת אומרת, ביבי אמר, כן? אז הוא אמר", אמר גנץ לנוכחים בזלזול.

ניתן אולי להסיק מהעימות בין השניים כי כל עוד נתניהו והליכוד חשבו שגנץ ייעתר לחיזוריהם, נמנעו מלתקוף אותו באופן ישיר, כעת נתניהו מסיק שגנץ לא יפיל את הממשלה הקיימת ולכן החל לתקוף אותו פומבית.

ח"כ ניר ברקת מ'הליכוד', שרואה עצמו יורשו של בנימין נתניהו, הגיב לדיווח בראיון ל'פגוש את העיתונות' ב'חדשות 12' ואמר: "זו טעות לחזר אחר גנץ, ראש המפלגה הלאומית הגדולה צריך להוביל את הממשלה".

בני גנץ בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד