י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
ההבטחה שהתקיימה

'מי שברך' במפטיר יונה וחמשת האחים התקועים התארסו בשנה אחת

ברוך שומר הבטחתו: בחור ישיבה שזקוק לשידוך יחד עם עוד משפחה, נאלץ בשנה שעברה להתפלל ביחידות בבית ביום הקדוש ביותר לאחר שנדבק בקורונה | מה הבטיח לו ראש הישיבה? • סיפור מפעים 

'מי שברך' במפטיר יונה וחמשת האחים התקועים התארסו בשנה אחת
אילוסטרציה. למצולמים אין קשר לכתבה צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

מִיּוֹם כִּפּוּרִים זֶה עַד יוֹם כִּפּוּרִים הַבָּא: בשנה שעברה נאלץ אחד מתלמידי ישיבה ליטאית מוכרת בבני ברק, לשהות בבידוד בעקבות נגיף הקורונה, וכתוצאה מכך הוא התפלל ביום הקדוש ביחידות.

דא עקא שלבחור ישנן שלוש אחיות מבוגרות ואח נוסף שכולם זקוקים לשידוך ואף הוא הגיע כבר לגיל השידוכים, ולבו נשבר בקרבו שעליו להימנע מלהתפלל בציבור ולא יוכל לקרוע שערי שמים ביום הקדוש כמו שצריך ולהביא את השמחה לביתו.

בצר לו פנה אל הגאון רבי חיים פיינשטיין, ראש ישיבת 'עטרת שלמה' והשיח בפניו את מצוקתו הגדולה בערב היום הקדוש.

הגר"ח פיינשטיין. צילום: שוקי לרר.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי הגר"ח השיב לו כי בענייני בריאות וסיכון לאחרים אי אפשר להקל, אך אמר לו כי לאחר קריאת מפטיר יונה, אותו הוא קורא בכל שנה כבר למעלה מיובל שנים, הוא יערוך 'מי שברך' מיוחד לכל בני המשפחה בפירוט ויזכו כולם להתארס עד יום הכיפורים הבא.

במהלך החורף התארסו ונישאו שתיים מהבנות, ובמהלך הקיץ נישא האח, בערב ראש השנה התארסה האחות הצעירה מתוך השלוש, וביום ראשון בערב ליל ערב יום הכיפורים התארס הבחור המדובר שבשנה שעברה נאלץ להתפלל ביחידות.

מפטיר יונה הרב חיים פיינשטיין שידוכים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד