י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024
בליל שבת

המחבלים תכננו להסתנן ליישוב - נחשפו ונמלטו | תיעוד

שלושה פלסטינים שעשו את דרכם לעבר היישוב נריה שבבנימין, התגלו על ידי התצפיות ונמלטו לעבר הכפר ממנו הגיעו | הם טרם נתפסו למרות המרדף שבוצע אחריהם | "עירנות הרבש"צ מנעה פיגוע כדוגמת רצח בני משפחת סלומון בנווה צוף באותו האזור"

המחבלים תכננו להסתנן ליישוב - נחשפו ונמלטו | תיעוד
המחבלים בדרכם ליישוב צילום: מצלמות אבטחה

מחבלים שתכננו להסתננן ליישוב נריה בבנימין, נחשפו על ידי כוחות הביטחון ונמלטו לעבר אחד הכפרים הפלסטינים באזור. האירוע התרחש סמוך לשעה 23:30 בליל שבת, אז זוהו על ידי תצפיות שלוש דמויות חשודות הנעות מכיוון דרום אל עבר שביל הביטחון של היישוב. רבש"צ היישוב דיווח על ההתרחשות לצבא, ובמקביל חש למקום.

כשהדמויות התקרבו אל עבר קו הבתים הראשון, הרבש"צ וכוחות הביטחון חשפו את עצמם והמחבלים ברחו חזרה אל הכפר. הרבש"צ יחד עם כוחות צה"ל ביצעו מרדף אחר המחבלים וצה"ל נכנס לכפר ממנו הם הגיעו במטרה לאתר אותם. נכון לרגע זה הם לא נתפסו.

בארגון הרבש"צים מבית ההסתדרות הלאומית ציינו כי "עירנות הרבש"צ והזיהוי המהיר של השלושה, מנעו פיגוע כדוגמת רצח בני משפחת סלומון בנווה צוף באותו האזור".

אהרון, רבש"צ היישוב נריה מסר: "בליל שבת זיהינו את הדמויות ומאז החל מבצע נגד הזמן כדי שהם לא יצליחו לחדור ליישוב. האחריות על ביטחון התושבים היא עליי ולכן אני שמח שהצלחנו במאמץ משותף למנוע את כוונתם. מהבנתי את השטח והתוואי בגזרה, אין להם מה לעשות באזור הזה באמצע הלילה מלבד כוונה לחדור ליישוב ולפגע".

 

מחבלים נריה רבש''ץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד