ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024
מקומם ומרתיח

מהכסף שלנו: האשים את ישראל בטרור וקיבל קמפיין ממשלתי

אופייני לממשלת הכלאים, משרדו של בכיר 'יש עתיד' מעסיק בקמפיין חדש, מוזיקאי פלסטיני בעל רקע שערורייתי נגד ישראל אשר לא אחת, התבטא קשות נגד המדינה ועורר לא מעט סערות

מהכסף שלנו: האשים את ישראל בטרור וקיבל קמפיין ממשלתי
מאיר כהן מ'יש עתיד' צילום: הדס פרוש, פלאש 90

משרד הרווחה בראשותו של השר מאיר כהן מסיעת 'יש עתיד' של יאיר לפיד, משתף קמפיין בכיכובו של תאמר נאפר, מוזיקאי המגדיר את עצמו "פלסטיני בעל אזרחות ישראלית". כך מדווח של העיתונאי עמית סגל, נשמע כמו משהו אופייני לממשלה הנוכחית שחברים בה ח"כים מוסלמים.

אלא ששמו של המוזיקאי תאמר נאפר נקשר לעימותים רבים בעבר, ביניהם ב-16 בספטמבר עם שרת התרבות והספורט דאז מירי רגב - כשביצע עם יוסי צברי בטקס פרסי אופיר את השיר "אני לא פוליטי", שבו שולב קטע משיריו של מחמוד דרוויש (משורר שהסית נגד ישראל). במחאה על הביצוע, עזבה השרה רגב את האולם. באוקטובר 2016 דרשה רגב לבטל את הופעתו בפסטיבל הקהילתי בשכונת נווה יוסף בחיפה.

בנוסף בשנת 2001, פרסמה הלהקה שהוא חלק ממנה את השיר "מי הטרוריסט?", אשר מאשים את ישראל בטרור כנגד הפלסטינים, מצדיק את פעולות הטרור הפלסטיניות באינתיפאדה הראשונה במדיניות הכיבוש הישראלית, ואף משווה את ישראל לגרמניה הנאצית.

באפריל 2019 לקראת הבחירות לכנסת העשרים ואחת, פרסם נאפר שיר הקורא לערביי ישראל להצביע בבחירות, בין השאר בנימוק: "אם הקול שלנו יכול לעזור לשלוח את ביבי לכלא ולזרוק את ליברמן מהכנסת — זה כבר שווה את ההצבעה".

מי שהביא את הדבר לידיעת הציבור וקומם רבים, הוא הפרשן הפוליטי עמית סגל ששיתף את זעמו וכתב בחשבון הטלגרם שלו: "למה משרד הרווחה של מאיר כהן משתף קמפיין בכיכובו של מי שהשווה את ישראל לנאצים?".

מאיר כהן יש עתיד משרד הרווחה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד