כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

לפיד פונה לציבור החרדי: "דלגו על העסקנים ופנו אלינו"

"זו לא תהיה ממשלה ששונאת חרדים", אמר לפיד בפתח ישיבת סיעת 'יש עתיד' • "דלתנו פתוחה בפני הציבור החרדי. למרות ההסתה הפרועה - נסו אותנו"

יאיר לפיד. צילום: פלאש 90
יאיר לפיד. צילום: פלאש 90

למרות התנאי הנחרץ שהציב בעת המו"מ הקואליציוני - הקמת ממשלה ללא חרדים - ממשיך שר האוצר החדש יאיר לפיד לטעון בתוקף כי אינו לוחם בציבור החרדי, אלא להיפך: הוא מתכוון להיטיב עם המגזר.

את ישיבת הסיעה שקיים בצהריים (ב) בכנסת פתח לפיד בפנייה ישירה אל הציבור החרדי, מעל ראשיהם של העסקנים: "אני רוצה לנצל את ההזדמנות ולפתוח את היום החגיגי בפניה לציבור החרדי. בממשלה הזו יש ארבעה משרדים שרלוונטיים לציבור החרדי - האוצר, החינוך, הבריאות והרווחה. הציבור החרדי צריך לדעת שדלתנו פתוחה בפניו, חובתנו לעזור לו.

"כל מי שאומר שאנחנו רוצים להדיר חרדים, הוא טועה ומטעה, והוא יוצר שיח של שנאה ופחד", אמר לפיד. והוסיף: "אל תעשה לחברך מה ששנוא עליך זה עיקרון מצוין. זו ממשלה שאין לה סיעות חרדיות אך זו לא תהיה בשום פנים ובאופן ממשלה ששונאת חרדים".

עוד בנושא:
חודשיים לאחר הבחירות: הממשלה יוצאת לדרך
דרעי והשד • "רק 3 מזרחים בממשלה, אף ערבי או חרדי"

את דבריו בנושא זה סיים לפיד: "אני פונה לחרדים ואומר, אני יודע שיש הסתה פרועה, אך אני מציע לכם - נסו אותנו, נסו לדלג מעל העסקנים ולפנות אלינו ישירות, ותגלו שאנו יותר מאשר נשמח להיות לכם לכתובת".

בהמשך דבריו לפיד הודה לנתניהו ואמר: "היו הרבה מאוד מתחים והוא השכיל לגשר מעליהם. הרכבה של קואליציה היא גישור בין השקפות עולם שונות וזה לא דבר פשוט". אחר כך הודה לשר הכלכלה והמסחר החדש: "אני מודה לחברי נפתלי בנט שהרבה פעמים העלה אותנו והכריח אותנו להמשיך".
יאיר לפיד נפתלי בנט חרדים עסקנים כתובת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 37 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד