כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

יחימוביץ': "תמונת הניצחון שלכם - ממשלה ללא חרדים"

"יריביך לא מבינים שאתה אידיאולוג", פרגנה יו"ר האופוזיציה לנתניהו, אך גם תקפה בחריפות: "באתם כולכם ממשפחות מיוחסות ושבעות. ממשלה שמדירה את רוב אזרחי המדינה"

יחימוביץ' והחרדים. צילום: פלאש 90
יחימוביץ' והחרדים. צילום: פלאש 90

במהלך טקס הצגת הממשלה, לאחר דבריו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, נשאה דברים יו"ר האופוזיציה שלי יחימוביץ', שלא חסכה במילים קשות על הממשלה החדשה.

"בואו נאמר כאן, עכשיו ומיד, ובאופן שאינו משתמע לשני פנים: אנחנו האופוזיציה שלכם", פתחה את דבריה. "ההרכב הזה מחדד את שתי המדינות - זו השבעה וזו הנזקקת - באופן הכי כואב וחד שאפשר. אתם הנהגה שבעה, עשירה, שאמנם פיזית בתוך עמה היא יושבת, אבל ממש מתקשה להבין מהו אותו עם. ארבעתכם: נתניהו, לפיד, בנט, לבני - מבוססים, באים ממשפחות מיוחסות ומעולם לא נאבקתם על פרנסה. כולכם קפיטליסטים! בואו נקרא לילד בשמו".

יו"ר העבודה התייחסה גם למשא ומתן שהתנהל מולה ולהדרתם של המפלגות החרדיות: "אחרי חודש וחצי אני יודעת, רצית אותנו בממשלתך מאוד. יריביך הפוליטיים אוהבים לומר עליך דברים מבטלים שלא אחזור עליהם כאן, הם מסרבים להבין שחוץ מכל מגרעותיך - אתה אידיאולוג. אתה איש ימין מדיני וכלכלי באופן עמוק ואמיתי, ועל כן היום הזה אנחנו פותחים וגם ממשיכים את המחלוקת בינינו. עם כל הכוונות הטובות - זו ממשלת הדרה, שמדירה את רוב אזרחי המדינה. תמונת הניצחון שלכם היא ממשלה ללא חרדים".

"מדובר כאן על הזכות לחיות חיים נורמליים שהם לא רק חיים של הישרדות. הזכות לחיים בכבוד, הזכות לכלכלה, הזכות למשפט צדק, לעני ולעשיר, הזכות לקורת גג לראשנו, הזכות לטוס לחו"ל בזול פעם בכמה שנים, לממן שיעור גיטרה לילד, הזכות לקנות גם מילקי, גם עוף וגם אבוקדו, הזכות למקרר מלא ולארוחה משפחתית שכיף להסב סביבה על השולחן".
יחימוביץ קפיטליסטים אופוזיציה הדרה כלכלה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד