י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
ערב חג הסוכות

עופות ופליימוביל: הכולל שלא שכח גם הילדים

רשת הכוללים מגדל עוז בארה"ק בראשות הרה"ג ר' יחזקאל אתרוג, הפתיעה השנה את מאות האברכים וחילקה להם בנוסף לחבילות מזון ותווי קניה, גם ערכת פליימוביל יקרה לילדים ^ הרב אתרוג: "כל המשפחה, כולל הילדים הם חלק מהתורה של האבא, וגם להם מגיע מתנה בערב חג"

עופות ופליימוביל: הכולל שלא שכח גם הילדים
חלוקה לחג בסניפי כולל מגדל עוז צילום: באדיבות המצלם

אלפי ילדים לאבות הלומדים ברשת הכוללים "מגדל עוז" נכנסו לתקופת החגים עם מתנה שהם לא חלמו עליה. ערכת פליימוביל יקרה, בשווי מאות שקלים, שקיבלו במתנה במסגרת מענקי החגים של רשת הכוללים החשובה בראשות הרה"ג ר' יחזקאל אתרוג.

עין לא נותרה יבשה נוכח המראה במגרשי החלוקה. עשרות ילדים שהגיעו עם הוריהם לאסוף את ערכת החג, הכוללת תלושי מזון, תלושי ביגוד, וסל מזון עשיר, הופתעו לראות ערימות צבעוניות של המשחק שכה אהוב על הילדים, הפליימוביל. הילדים שהגיעו למקום קפצו מהתרגשות נוכח המתנה המפתיעה, והם אחזו את האריזות הצבעוניות בהתרגשות ובשמחה אותה לא ניסו להסתיר.

"כל המשפחה, כולל הילדים הם חלק מהתורה של האבא, וגם להם מגיע מתנה בערב חג" מסביר הרב אתרוג. לדבריו ההחלטה לחלק את ערכות המשחק הגיע בעקבות עצה שקיבל מאחד מתומכי הכולל הגדולים בארה"ב. "ישבתי אצל אחד מהתומכים הגדולים שלנו, והוא אמר לי, למה שלא נחלק גם משהו לילדים. הם הרי כל כך גאים באבא שלהם שהקדיש את חייו לתורה, ומצד שני הם גם מקריבים לא מעט על כך. ואנחנו צריכים להביע הערכה ואהבה גם כלפיהם". לדברי הרב אתרוג התגובות שהתקבלו היו מרגשות. "התקשר אלי ילד ואמר לי שתמיד הוריו אמרו לו שזה משחק יקר מידי בשבילם, והוא נאלץ לשחק רק אצל השכנים. וכעת הגשמנו לו חלום. אני שמח ומתרגש שזכינו לכך".

בנוסף למתנה לילדים, כאמור, רשת הכוללים חילקה למאות האברכים ערכת חג מיוחדת ומושקעת, הכוללת בנוסף למענק חג מוגדל, גם תלושי מזון, תלושים לקניית ביגוד לכל המשפחה, וערכת מזון הכוללת עופות, בשר, דגים ומוצרי יסוד לקראת חג הסוכות.

רשת הכוללים מגדל עוז שתפסה לעצמה מקום במזרח של עולם התורה בארץ ישראל, מחזיקה מאות אברכים השוקדים על לימודם בתשעה בתי מדרש ברחבי הארץ.

רשת הכוללים בהם לומדים מטובי הת"ח ויש ביקוש רב להימנות על הלומדים בה, דוגלת בחלוקת מלגה חודשית מכובדת לאברכים למען רווחת לומדי הכוללים ובני משפחותיהם. לשם כך הגר"י אתרוג עורך מסעות ברחבי העולם שבהן הוא מגייס ידידים ונגידים שרואים זכות בהחזקת רשת הכוללים החשובה ומסייעים לו בהחזקת העול הכלכלי הכבד.

 

מגדל עוז פליימוביל הרב אתרוג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד