ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
לחוצים לחתום

שחקנית חדשה: חברת חיסונים נוספת בדרך לישראל?

שחקנית חדשה בזירת החיסונים הישראלית: בנוסף לפייזר ומודרנה יתכן ובקרוב נראה בישראל גם את חברת 'נובה ווקס' האמריקאית | בנוסף, הפרופסור גליה רהב מתריעה "אין מספיק מיטות של טיפול נמרץ בארץ"

שחקנית חדשה: חברת חיסונים נוספת בדרך לישראל?
חיסוני קורונה צילום: אוליביה פיטוסי, פלאש 90

הבוקר (ראשון) דווח בגלי צה''ל כי ישראל הגיעה להבנות עקרוניות עם חברת חיסונים אמריקאית חדשה בשם 'נובה ווקס' בנוגע לאספקת חיסונים לאזרחי ישראל. החברה מחסנת בטכנולוגיה שונה מפייזר ומודרנה ובכיר בממשלה הוסיף כי: "יש צורך קריטי בחתימה על ההסכם עם נובה ווקס".

כמו כן נמצאים כיום-‏136,411 תלמידים בבידוד, -44,636 מהם מאומתים לקורונה. אחוז הבדיקות החיוביות בקרב התלמידים עומד כרגע על -6.7%, לעומת -6.2% בציבור הכללי. בערוץ 13 דיווחו ביום שישי כי ראש הממשלה בנט מקדם תקנות: תלמידים שלא יעברו בדיקות מהירות - לא יורשו להיכנס לבתי הספר והגנים אחרי סוכות.

בתוך כך, הבוקר התראיינה הפרופ' גליה רהב, מנהלת היחידה למחלות זיהומיות בבית החולים שיבא לגלי צה''ל והתריעה: "המצב נשאר אותו דבר. התחלואה קשה, ואין מספיק מיטות של טיפול נמרץ בארץ. זו לא בעיה חדשה. אנחנו מחפשים מקומות בבתי חולים, והם עונים שאין להם".

רהב הוסיפה פרט חשוב: "מקווה שנהיה ברור שהחולים הקשים הם הלא מחוסנים, זה כואב ובלתי נתפס. הם צריכים להתחסן. לא הייתי סוגרת את בתי הספר - אבל כן הייתי פועלת נגד אירועים המוניים".

חברת פייזר חברת מודרנה חיסון לקורונה גליה רהב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד