י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

סגנונות עיצוב למטבחים מודרניים

בעולם שבו כולנו חולמים על מטבח מהחלומות, מטבחים מודרנים הפכו לאחת השאיפות הפופולאריות ביותר שמלוות אותנו בתהליך עיצוב הבית, ואין זה הפלא. המטבח המודרני מאופיין בעיצוב חדשני, מיוחד ומתקדם לצד קו מינימליסטי עדין ונקי, שונה לחלוטין מהמטבח הכפרי הנוסטלגי המוכר לנו כל כך. זהו מטבח כמעט היי-טקי בהרגשה שלו, מחושב להפליא ומלא באלמנטים חדשניים ומתקדמים ליצירת חלל פרקטי אך מעוצב למשעי מצד שני

סגנונות עיצוב למטבחים מודרניים
בית מודרני צילום: pixabay

להכיר את המאפיינים של מטבחים מודרנים

איך אפשר לדעת האם מטבחים מודרנים בכלל מתאימים לנו? ובכן, יש לחשוב קודם כל על האסתטיקה העיצובית שלהם והאם היא מתאימה לקו הכללי שאתם עוקבים אחריו בדרך כלל? אם בעבר בחרתם עיצוב דומה לדירות קודמות סביר להניח שתמשיכו באותו קו כי זה משהו שאתם מתחברים אליו. אם כן קיימת התלבטות או אי וודאות לגבי המטבח החדש, תמיד כדאי להתייעץ עם המומחים והמעצבים שיעשו סדר בדברים – בלא מעט פעמים קורה שהקו העיצוב שמושך אותנו נשאר, אך הצרכים משתנים.

באופן כללי, למטבח המודרני שלושה מאפיינים עיקריים:

  • איזון מושלם בין פרקטיקה ועיצוב – במטבחים מודרנים קל לשלב אלמנטים ולהטמיע אותם בחלל כולו בלי לפגוע באסתטיקה שלו. למשל, פתרונות אכסון, חלוקת עבודה ומשטחי עבודה, לא תאמינו באיזו אלגנטיות וגאוניות אפשר לשלב אותם במטבח ולשמור על הקווים החלקים והנקיים המאפיינים אותו כל כך.
  • להכיר את חומרי הגלם – לא נהוג לשלב חומרי גלם מסורתיים כמו עץ במטבח המודרני, על אף שיש כאלו שאוהבים לתת סוג של 'קיק' מיוחד למטבח עם שילוב של אלמנטים קטנים כאלו בכדי למשוך את העין וליצור ייחודיות. לרוב נהוג להשתמש בחומרי גלם כגון פולימרים, זכוכיות, נירוסטה ודומיהם, שמקנים למטבחים מראה על-זמני, נקי ואלגנטי.
  • תכנון מא' ועד ת'מטבחים מודרנים הם קודם כל יעילים, כך שכל מגרה, ארון ופיסת משטח עבודה יהיו חייבים להיות מתוכננים ברמה הגבוהה ביותר. התוצאה הסופית היא מטבח שעוצב למשעי שיענה על כל צרכי השפים המתגוררים בבית, בשילוב טכנולוגיות מודרניות.

לנצל את הטכנולוגיה לטובתכם

המאפיין החשוב ביותר של מטבחים מודרנים הוא הטכנולוגיה המתקדמת שהולכת להיכנס אליכם הביתה. לא מדובר ברובוטים, אלא בשיטות עבודה, אמצעי אכסון וחומרי גלם המחייבים שיטות ייצור והתקנה מתקדמות. למשל, שיש שאפשר לנקות בקלות, ארונות ומגירות בעלי סגירה שקטה שנפתחים בלחיצה, מסכי מחשב ושליטה מרחוק ועוד רבים ונפלאים.

כעת הגיע גם התור שלך להכניס את הקטלוגים הביתה בדמותו של מטבח החלומות שתמיד רצית, עם כל החידושים האחרונים בתחום שיהפכו את השהייה במטבח למרגשת בכל פעם מחדש. יחד עם היועצים המומחים, תתכננו ביחד את המטבח שיענה על הצרכים והדרישות שלך באופן המתאים ביותר עבורך, תוך התחשבות בתנאי הסביבה בתוך הבית.

מטבח מודרני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד