ט"ו ניסן התשפ"ד
23.04.2024
הודעת הוואטסאפ המאכזבת

לאה ושמחה גולדין על בנט ולפיד: "מרמים אותנו"

לאה ושמחה גולדין, הוריו של הדר גולדין, שנפל בצוק איתן וגופתו מוחזקת בשבי חמאס, מאוכזבים לגלות שאין כל שינוי ביחס לשבויים והנעדרים גם בממשלת השינוי, אחרי מאה ימי החסד, הם מסבירים במה היא גרועה יותר מממשלת נתניהו, מדברים על התקוות שהתבדו להצטרף לנסיעה למצרים עם בנט ומגלים מדוע שר החוץ לפיד, גרם להם למפח נפש, "אין לנו פריבילגיה להיעלב, אבל איך אפשר לקדם תוכנית שלמה לשיקום עזה, בלי מילה על הבנים?" שואלים ההורים הכואבים

לאה ושמחה גולדין על בנט ולפיד: "מרמים אותנו"
הפגנה למען השבת הבנים צילום: תומר נויברג, פלאש 90

בראיון לאלישע בן קימון ב'ידיעות אחרונות', מביעים הוריו של הדר גולדין, שנפל בצוק איתן וגופתו מוחזקת בשבי חמאס אכזבה קשה ממדיניות הממשלה הנוכחית ומספרים כי למרות התוכניות לגבי ההקלות עבור הפלסטינים בעזה, אף אחד לא מדבר עדיין על הבנים שנותרו ברצועה.

לאה גולדין: "המציאות מול הממשלה הזו היא הרבה יותר גרועה. התחושה היא שמרמים אותנו. מול הממשלה הקודמת הכל היה על השולחן. הם לא עשו כלום וגם לא דיברו על זה. בממשלה הנוכחית מצטלמים אמנם עם תמונות של הדר ואורון, אבל לא מדברים על זה מילה. עובדים לנו על התת מודע. כאילו מטפלים בנושא, אבל לא קורה כלום. וזה הרבה יותר גרוע. משחקים בנו".

עוד אמרה לאה גולדין: "המצב היום הוא שמשחקים בנו. שמרמים אותנו. יושב ראש הממשלה עם הצילומים של הדר ואורון וכשאני בחוץ לארץ שולחים לי איחולים וברכות, כאילו שאדר ואורון עוד רגע חוזרים ויש הסדרה. כשבפועל, הוא לא עושה כלום ולא אומר כלום".

שמחה גולדין הביע גם הוא אכזבה גדולה בראיון ל'ידיעות אחרונות': "הכי גרוע קרה במבצע שומר חומות. היום אני יודע להגיד בוודאות שבמהלך המבצע לא נעשה שום ניסיון להשבת הבנים. שום פעולה משמעותית תוך כדי לחימה. לא תכננו את זה ולא חשבו על זה. יתרה מכך, לאחר סיום המבצע, שר הביטחון, רמטכ"ל צוק איתן, בני גנץ, הסביר שכל שיקום הרצועה יהיה כרוך בסוגיית השבויים והנעדרים. אבל היום כלום, השערים בכרם שלום ובארז נפתחים והשבויים והנעדרים עדיין שם. צריך להבין ששיקום עזה הוא הדבר הכי משמעותי עכשיו לחמאס. וכל זמן שזה מתקדם ללא התניית הדבר בסוגיית החזרתם של אורון והדר הוא טעות".

לאה נשאלה אם היא ביקשה להצטרף לנסיעה של ראש הממשלה בנט למצרים, לפגישה עם הנשיא המצרי עבד אל פתאח א- סיסי?. "כן, ביקשתי להצטרף" ענתה, "בגלל החשיבות של העניין. זה מוכיח למצרים שהנושא של החזרת השבויים והנעדרים חשוב לממשלה ולמדינת ישראל. גם בתיה ארד (אמו של הנעדר רון ארד) הייתה מצטרפת לנסיעות מדיניות, בכדי להראות שמדובר בנושא חשוב. אבל כאן, שום דבר, אף אחד לא דיבר איתי. גיליתי על הנסיעה דרך התקשורת".

לאה נשאלה האם הם קיבלו לפחות עדכון לאחר הפגישה עם נשיא מצרים?. לאה: "אחרי הפגישה הגיע לשמחה ווטסאפ של המתאם, עם אותו נוסח קבוע. אנחנו מכירים אותו זה תמיד לאחר עדכון בתקשורת וכך נכתב: 'סוגיית השבויים והנעדרים עלתה כנושא מרכזי בפגישות'. אלה מלים של סתם וכלום. אין בהן שום דבר".

הדר גולדין נפתלי בנט יאיר לפיד מצרים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד