י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024
מלחמת מים

עימות בקואליציה: "פעילי טרור תקרא לחברים שלך"

שר הבריאות ניצן הורביץ גינה את התקפות חיילי צה"ל על פעילי שמאל קיצוניים | חבר הכנסת אביר קארה דווקא בירך: "פעילי טרור שהגיעו ללבות את האש" | חה"כ מוסי רז מ'מרצ' תקף: "כמה נוח לצייץ שטויות מהמזגן"

עימות בקואליציה: "פעילי טרור תקרא לחברים שלך"
מוסי רז צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

ככל שעוברים הימים והאופוריה סביב הקמת הממשלה נעלמת, חילוקי הדעות בקואליציה צצים ואיתם העימותים בין החברים השונים. כשהפעם, העימות היה סביב היחס של כוחות צה"ל לפעילי שמאל קיצוני.

בשבת האחרונה כמה פעילי שמאל קיצוני, לפי צה"ל, חסמו את ציר הכניסה לישוב אביגיל ניסו לתקוף פיזית את החיילים, קיללו ואיימו. במהלך האירוע, קצין דחף בחוזקה את אחד מהמפגינים.

"‏האלימות מצד חיילים כלפי פעילי שלום חייבת להיפסק. קבוצה מתנועת "לוחמים לשלום", שלא נקטו בשום פעולה חריגה, ספגו יחס ברוטאלי ופציעות כאשר ליוו מיכלית מים לכפר בדרום הר חברון. לאחר ששמעתי עדויות קשות, כמו שגם רואים היטב בתמונות", גינה שר הבריאות ניצן הורביץ.

חבר הכנסת אביר קארה מ'ימינה' דווקא בירך: ‏"‎פעילי טרור שהגיעו ללבות את האש והיצרים וליצור מתח בין יהודים לערבים נעצרו על ידי כוחות צבא ההגנה לישראל. מי שמצפה לפגוש בשטח לוחמים שמחלקים פרחים ועובר על החוק שלא יתפלא שהוא נעצר".

"מעצר זה לא דבר נעים כל הכבוד לחיילים שלנו. עם ישראל חי. גיבוי מלא למפקדים בשטח בצבא המוסרי בעולם", ציין קארה.

ב'מרצ' לא נותרו חייבים, וחבר הכנסת מטעם המפלגה מוסי רז השיב: "‏חוצפן. פעילי טרור תקרא לחברים שלך, לא לאנשים טובים שכל מטרתם הייתה להעביר מים לכפר פלסטיני ונתקלו באלימות ברוטאלית ומעצרים פוליטיים. אני הייתי שם, אני ראיתי את זה. כמה נוח לצייץ שטויות מהמזגן".

מוסי רז ניצן הורוביץ ניצן הורביץ אביר קארה צה"ל

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד