ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
שיעור בנאמנות

"נציגי מכבי שירותי בריאות הם שלוחי עמך בית ישראל"

מכבי מובילה בשיעור הנאמנות הגבוה ביותר מבין קופות החולים ● גם בצל הקורונה, מכבי ממשיכה להוביל עם השירותים המתקדמים ביותר והמותאמים אישית לקהילות השונות בכל רחבי הארץ ● השדרה החרדית הניהולית ומתאמי קשרי הקהילה של מכבי פרושים בכל רחבי הארץ ועושים עבודת קודש במסירות, אכפתיות ורגישות ● מכבי הייתה הראשונה לזהות את הצורך בהקמת מערך מתאמי קשרי קהילה שהוכיח את עצמו בייחוד בתקופה זו בה הם היו לעזר רב לחברים בהתמודדות עם הנגיף

"נציגי מכבי שירותי בריאות הם שלוחי עמך בית ישראל"
נציגי מכבי צילום: יח"צ

מנהל השיווק למגזר החרדי ר' משה שלזינגר קיבל את ברכתם ועידודם של מרנן ורבנן גדולי ישראל שליט"א לאור פעילותם הברוכה של השדרה הניהולית החרדית ועשרות מתאמי קשרי קהילה בכל רחבי הארץ.

גם בתקופה זו, מכבי ממשיכה לפעול ביתר שאת בהתאמת שירותים, הנגשה, הרחבה וחשיבה בלתי פוסקת. הקשר המיוחד של הנהלת מכבי עם רבנים, מורי הוראה, ראשי ישיבות ומובילי דעת קהל הוא ללא ספק אחת מאבני היסוד להצלחתה ולשביעות הרצון הגבוהה של חבריה.

למכבי עשרות מתאמים הפרוסים בכל רחבי הארץ שמהווים את חוד החנית של מכבי בהתמודדות עם הנגיף ובתקופה האחרונה במיוחד, הוכיחו את המסירות הבלתי פוסקת למען החברים בכל שעה ותמיד בחיוך ובמאור פנים בסיוע, בהנגשה, בעבודה משותפת עם ארגוני החסד במענה זמין לכל החברים בכל שאלה.

"המתאמים מתחילים את עבודתם בשעות הבוקר המוקדמות ועובדים לא פעם עד השעות הקטנות של הלילה", מסביר הרב שמחה שטיצברג חבר הנהלת מכבי, חבר דירקטוריון אסותא וחבר מועצת עיריית בני ברק. עם כניסתם לתפקיד עוברים מתאמי קשרי הקהילה הכשרה מקצועית, ואחת לכמה חודשים הם עוברים סדנאות הכשרה במגוון נושאים וימי עיון לטובת שיפור השירות לכלל החברים.

הרב חיים פרוינד מנכ"ל עזר מציון וחבר הנהלת מכבי מציין כי מדובר בסך הכל בתגובה טבעית ומתבקשת. הרי אין חולק על כך שהקופה המספקת את השירות המיטבי, ברמה הגבוהה ביותר ובאיכות הגבוהה ביותר, זו מכבי. "פשוט שדרגנו והתאמנו את השירות המצוין לצרכי החברים" הוא אומר. "מתאמי קשרי הקהילה הם חוד החנית של הקופה", כך מגדיר אותם הרב פרוינד, במכבי לא נהנים רק מזכות הראשונים אלא גם מהעובדה שבמכבי רואים במתאמים עובדים חיוניים למערכת שתרומתם הכרחית ונחוצה.

"מה שצריך הוא להקשיב", כך מצהירים חברי הנהלת מכבי הרב שטיצברג והרב פרוינד. עם זאת, החכמה היא לא רק להקשיב, אלא בעיקר לקבל ולהפנים. במכבי הוכיחו שהם אומנים בהקשבה, אבל בעיקר ליישם את המסקנות העולות מתוך אותה הקשבה ולהביאן לידי מעשה, ואת זה אנו רואים בכל יום מחדש ובכל אחד מאזורי הפעילות של הקופה. במכבי מדגישים כי השדרה החרדית הניהולית ומתאמי קשרי הקהילה הם הגשר שנועד להיטיב ולהתאים את השירות הרפואי המקצועי הטוב ביותר של מכבי לצרכי הקהילה החרדית והם עושים זאת בהצלחה רבה. וכהגדרתם של גדולי ישראל: הם שלוחי עמך בית ישראל.   

השדרה הניהולית החרדית: ברוך שטרן, מוטי שחורי, יוסי ליפשיץ, יוסי בינדר, פייגי מרנשטיין, חיים אריה קליין, שוש תם, זאב רייכמן, איציק קליין, יונתן רובינשטין, דבורה מילר, יצחק קלוגמן, ופיני ועקנין, רכזים: הלל רובינשטיין, אליעזר רוזנברג, ושמואל קליין. מתאמים: במחוז הדרום- אברהם ברסלר, ריקי גינת, חני שילר, יהודה שיש, יהושע יוליס, יאיר כהן, יצחק נחום כץ, גיטל גרוסגליק, משה רייכמן, אריה ליפסקר, יצחק שפיצר. במחוז השרון- שמעון ברגמן. במחוז ירושלים והשפלה- ברוריה וייסברג, הינדי סלומון, שמחה פזניצ'בסקי, מרים פעקעטע, חיה פרוש, נחמן ניימן, דבורי יעקובסון, מוטי שמני , משה דיסלדורף. במחוז המרכז- חנה אייזנבך, רחל הירש, אבי גרודקה, בנצי רז, יטי גלזר. במחוז הצפון- יהושע שמרלר, רבקי ברזל, שלמה הומינר, ברוך אדרי, רות ליטמן, שלום ממליה , יעקב קרלינסקי , מרדכי בן חמו , ישעיה שפרונג, יוסי ווינמן, יעקב בורד, ניר קריאף, אלעזר גוטמאכר, מאיר גרוס, מאיר שטרית , יוסף חיים מסורי.

מכבי שירותי בריאות משה שלזינגר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד