ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
בעקבות הפרסום ב'בחדרי'

מתקפה חריפה: "המופע בכותל - מביש, בזוי ושפל"

היומנים החרדים "יתד נאמן" ו"המבשר" במתקפה חריפה על הממשלה הנוכחית בראשות נפתלי בנט, זאת בעקבות הפרסום ב'בחדרי חרדים' על חציית הקו החמורה שנרשמה בשבוע שעבר ברחבת הכותל המערבי, בה התקיים אירוע שירה וזמרה, בערבוביה, בהתרסה נגד ההלכה, בגיבוי חסר תקדים של ההסתדרות הציונית העולמית

מתקפה חריפה: "המופע בכותל - מביש, בזוי ושפל"
המבשר ויתד נאמן במתקפה בעקבות הפרסום ב'בחדרי' צילום: באדיבות המצלם

בעקבות הפרסום ב'בחדרי חרדים': היומנים החרדים "יתד נאמן" ו"המבשר" במתקפה חריפה על הממשלה הנוכחית בראשות נפתלי בנט, זאת לאחר שדיווחנו על חציית הקו החמורה שנרשמה בשבוע שעבר, ברחבת הכותל המערבי, שם התקיים אירוע שירה וזמרה, בערבוביה, בהתרסה נגד ההלכה, בגיבוי חסר תקדים של ההסתדרות הציונית העולמית.

האירוע המחפיר שלראשונה קיבל גיבוי של גוף ממשלתי, התקיים ברחבה הדרומית בכותל המערבי, על ידי הקהילות הרפורמיות והקונסרבטיביות, שמקבלות רוח גבית והכרה מלאה מהממשלה הנוכחית.

הבוקר ב"יתד נאמן" זעקה הכותרת הראשית כי "בצעד מתריס - ארגונים רפורמים ערכו טקס "סליחות" בערבוביה בכותל המערבי".

העיתון הליטאי ציטט את דברי רב הכותל הרב שמואל רבינוביץ שהגיב ואמר כי "מאות אלפי היהודים שפקדו את הכותל המערבי בחודש הרחמים והסליחות הם עדות לכך שהעם היהודי חפץ בכותל ששומר על המסורת והמורשת שלו, כותל מערבי שפועל על פי ההלכה, כותל שמחבר את עם ישראל על כל גווניו, עדותיו וסוגיו". הרב רבינוביץ הגדיר את הרפורמים והקונסרבטיבים כ"קבוצות קטנות ושוליות".

"יתד נאמן" ציטט גם את תגובת ח"כ אורי מקלב שאמר על האירוע בכותל המערבי כי "מדובר במופע מביש", לדבריו, "האירוע התקיים כתוצאה של מימוש התקציבים שהובטחו לרפורמים בהסכמים הקואליציוניים והם ממשים את זה בצורה הבזויה והשפלה ביותר למופעי בידור והצגות במקום הקדוש".

מקלב הוסיף כי "זו עוד ראיה כי אסור לתת להם שום אחיזה במקום - בכותל המערבי, לרפורמים אין שום רגישות למסורת היהודית. אין להם את הערכים בכדי שיוכלו לקבל אחיזה במקום הקדוש הזה. שייקחו לעצמם חומה בשער יפו העתיקה, ויערכו שם את הטקסים שלהם שם".

גם חבר הכנסת יצחק פינדרוס הגיב בחריפות על האירוע בכותל שנחשף לראשונה ב"בחדרי חרדים", לדבריו, "עשיית פסטיבל של כת הרפורמים מול שריד בית מקדשינו - הוא חילול ה' נוראי והתשובה הטובה ביותר הוא קידוש השם שהיה כל ערב שבו אלפים ורבבות באו במסירות, למרות כל הקשים להתפלל ולומר סליחות על פי המסורת".

"לא יעזרו כל הגחמות של הכתות למינהם ולכל הגופים שיסיעו להם. נצח ישראל לא ישקר", הוסיף פינדרוס כפי שציטט העיתון "יתד נאמן".

קודם לכן, לפני מספר ימים גם העיתון "המבשר" התייחס בחריפות לאירוע הרפורמי בכותל המערבי, כשאליו מצטרפים חברי כנסת מיהדות התורה והבית היהודי, במחאה על ההתרסה נגד ה' ותורתו.

כותל המערבי רפורמים סליחות יתד נאמן המבשר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד