ט' אדר ב' התשפ"ד
19.03.2024
היערכות כללית

בתי החולים של כללית בהיערכות נרחבת לקראת החגים

בפגישה מיוחדת עם רב כללית הרב מנחם לפקיבקר שמע יו"ר כללית מר יוחנן לוקר על פעילות החגים ב-14 בתי החולים של קבוצת כללית ● פגישת נוספת לקראת פעילות סוכות נערכה גם עם פרופ' רן בליצר ראש צוות המומחים של מגן ישראל ומנהל מערך המחקר והחדשנות של כללית

בתי החולים של כללית בהיערכות נרחבת לקראת החגים
נערכים לחג צילום: יח"צ

בתי החולים של קבוצת כללית נמצאים בעיצומן של הכנות קדחתניות לחג הסוכות, לרווחתם של המאושפזים ובני משפחותיהם והמלווים שישהו לצידם בימי החג. את הפעילות העניפה מוביל רב כללית הרב מנחם לפקיבקר

פעילות החגים, שהחלה עוד קודם ראש השנה, במהלך הימים הנוראים נערכו תפילות בבתי הכנסת, תוך התאמה מלאה להוראות משרד הבריאות.

כעת, גם לקראת חג סוכות ושמחת תורה, ממשיכים בתי החולים של כללית בהיערכות והתאמת השירותים, לטובת המאושפזים ושאר השוהים במרכזים הרפואיים במהלך החגים. ההיערכות כוללת חלוקה של סטים מהודרים של ארבעת המינים וכן בניית סוכות לטובת המאושפזים ובני משפחותיהם . סוכות מיוחדות נבנו למחלקות הקורונה, לטובת אלה שיכולים לרדת ממיטתם ולהשתמש בסוכה. כאשר כל המאושפזים במחלקות הקורונה בבתי החולים של כללית זוכים לשירותי דת שוטפים בהתאם למגבלות והוראות משרד הבריאות.

בימים שבין יום כיפור לסוכות נפגש הרב לפקיבקר עם יו"ר שירותי בריאות כללית מר יוחנן לוקר וסקר בפניו את כלל הפעילות. היו"ר שמע מהרב לפקיבקר על נהלי החגים ויום כיפור וכן את ההיערכות בבתי החולים של כללית לסוכות. בסיום הפגישה העניק הרב לפקיבקר סט ארבעת המינים מהודר שישמש את יו"ר כללית לקיום מצוות החג.


הכנות לחג • קרדיט: יח"צ

במקביל, נפגש הרב לפקיבקר עם פרופ' רן בליצר ראש צוות המומחים של מגן ישראל ומנהל מערך המחקר והחדשנות של כללית, כדי לעדכן על התאמת פעילות החגים להוראות הזהירות מפני נגיף הקורונה. גם פרופ' בליצר קיבל מידי הרב סט לולב, אתרוג, הדס וערבה לקראת סוכות.

לדברי רב כללית הרב מנחם לפקיבקר: "בבתי החולים, אנו פועלים לאורך כל השנה ובימי החגים בפרט על מנת שגם החולים המאושפזים במצבים רפואיים שונים, יוכלו לחגוג באופן מלא ולקיים את מצוות החגים. כאשר אוירה מותאמת מחזקת את רוחם של המאושפזים.

הרב אברהם קונסקי מנהל המחלקה החרדית בכללית רואה בעשיה חלק ממכלול. לדבריו: "כארגון הבריאות הגדול בישראל, כללית שמה לנגד עיניה את טובתם ורווחתם האישית של המטופלים בבתי החולים. הסטנדרטים הגבוהים בתחום הרפואה כמו גם בתחום השירות, מאפשרים לצוותים האיכותיים בבתי החולים של כללית, להעניק למטופלים אוירה חמה ותומכת, לצד טיפול רפואי מקצועי ומתקדם. אנו עושים כמיטב יכולתנו על מנת שגם המאושפזים ובני משפחותיהם ירגישו את אווירת החגים".

שירותי בריאות כללית חגים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.writer }} | {{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.writer }} | {{ reply.date_parsed }}
טען עוד