י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

יארצייט בויז'ניץ: הנכדים האדמו"רים ערכו שולחנות לזכר סבם

יום ההילולא של האדמו"ר ה'אמרי חיים' מויז'ניץ צוין בסדרת אירועים • כל הנכדים האדמו"רים ערכו 'טישים' • בני האדמו"רים מבלעזא וסקווירא ייצגו את אבותיהם

האדמו"ר ה'אמרי חיים' מויז'ניץ זצ"ל
האדמו"ר ה'אמרי חיים' מויז'ניץ זצ"ל צילום: ארכיון בחדרי חרדים

יום ההילולא של האדמו"ר ה'אמרי חיים' מויז'ניץ זצ"ל צויין אמש (רביעי) בסדרת אירועים: כל נכדיו האדמו"רים מויז'ניץ ערכו שולחנות בבתי מדרשיהם.

ב'טיש' שערך האדמו"ר מויז'ניץ במרכז מוסדות ויז'ניץ , השתתפו מספר אורחים חשובים, בהם נצפו בין היתר הרה"צ רבי אהרן מרדכי רוקח , בן האדמו"ר מבעלזא שהגיע יחד עם בניו, ובהם גם החתן והרה"צ רבי יעקב יוסף טברסקי , בנו של האדמו"ר מסקווירא. האדמו"ר הורה להביא כסא מכובד עבור האורחים וביקש מהרב טברסקי ליטול ידיו על מנת להשתתף בסעודת המצוה, אך הרב טברסקי שמיהר לתפוס את הטיסה לארה"ב, הסתפק בשתיית 'לחיים' ומיני מגדנות.

האדמו"ר גם כיבד את כל בני הרב רוקח , בכוס יין לצורך אמירת 'לחיים'. יש לציין, כי הפעם הקודמת בה השתתף הרב רוקח בטיש אצל האדמו"ר היה, כאשר הגיע אשתקד יחד עם אביו האדמו"ר מבעלזא לסעודת ראש חודש סיוון. הרב רוקח נותר גם לתפילת ערבית ולקידוש לבנה, ולאחר ביקור קצר שערך במעונו של האדמו"ר, נפרד ממנו לשלום.

גם האדמו"ר מבעלזא ערך מעמד 'לחיים' קצר לאחר תפילת שחרית והעלה זיכרונות מזקנו ה'אמרי חיים'.

אירוע נוסף שהתקיים ביום ההילולא היה, תחילת כתיבת אותיות לספר תורה לעילוי נשמת הרה"צ רבי משה ארנסטר זצ"ל ורעייתו הרבנית בת שבע ע"ה שהייתה בתו של ה'אמרי חיים'. המעמד התקיים בביתו של ה'אמרי חיים', בקרית ויז'ניץ ברחוב אהבת שלום 13, שמשמש כמקום קבלת הקהל של האדמו"ר מויז'ניץ, במעמד האדמו"רים מויז'ניץ ובני הרב ארנסטר זצ"ל. כתיבת הספר אמורה להסתיים ככל הנראה לקראת מלאת שנה להסתלקותו.

בתוך כך, התקיימה השבוע בסקווירא בארה"ב נישואי נכד האדמו"ר מסקווירא, בן לבנו הרה"צ רבי יעקב יוסף טברסקי, עם בת הרה"ג רבי יוסף ויינברג ראש ישיבת סלאנים. לקראת סוף ה'שבע ברכות', הגיעו בני הזוג והמחותנים לארץ, וערכו בישראל את מסיבת 'שבע הברכות האחרונה. החגיגה התקיימה באולמי 'גני הדקל' והשתתפו בה בין היתר , גם האדמו"רים מויז'ניץ.
ויזניץ אמרי חיים שולחנות נכדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד