י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

"כאן אני בקואליציה" • צפו: גפני בקייטנה לילדים

כ-150 ילדים ונערים הלוקים בתסמונת דאון נהנו מקייטנת ערב פסח שארגנה עמותת 'יד על הלב' • מופע זמר, טיולי ג'יפים ואטרקציות בצפון • צפו בגפני משבח

"כאן אני בקואליציה" • צפו: גפני בקייטנה לילדים

כ-150 נערים וילדים הלוקים בתסמונת דאון נהנו בימים האחרונים מקייטנת ערב פסח מגוונת ומלאת פעילות, שנערכה ע"י ארגון 'יד על הלב' שביקשה להעניק ימים של אושר לחניכים ולאפשר להוריהם להתכונן כיאות לחג הפסח.

לכל אחד מ-150 החניכים הוצמד מתנדב מטעם 'יד על הלב' שילווה את החניך בכל ימי הקייטנה.
בקייטנה שהתקיימה בימים האחרונים נהנו כ-150 הנערים הלוקים בתסמונת דאון ממגוון פעילויות וחוויות. במהלך ימי הכיף נהנו הילדים והנערים מטיול לצפון שם ביקרו בפארק המשפחה בכרמיאל והשתובבו במגוון האטרקציות שהועמדו לרשותם בפארק כשראש העיר עצמו נטל את חסותו על הפעילות. מרגש היה לראות את קבוצת החניכים מעתירה בתפילה בקבר הרשב"י במירון.

את הלילה העבירו הילדים בלינה בישיבת אביר יעקב בנהריה, ולמחרת נהנתה הקבוצה מטיול ג'יפים חוויתי ומאתגר. את ארוחת הצהרים סעדו במעיין עין חרוד שבצפון, כשראשי האתר ניאותו לארח את הנערים והילדים למשך שעות ארוכות של הנאה.



בשעות הערב של יום חמישי חזרו הילדים למרכז, כאשר בבני ברק נערך עבורם מופע מיוחד עם מיטב הזמרים ובליווי תזמורתם של משה ואלי לאופר. באירוע השתתפו רבנים ואישי ציבור רבים והוא העניק שעות של שמחה ואושר לחניכים.

במהלך שבת הגדול יתארחו החולים ומלוויהם בישיבת נחלים וייהנו מלבד התפילות וסעודות השבת מפעילויות רבות לענג את השבת.

יו"ר 'יד על הלב' הרב יהודה הבר: "הקייטנה נועדה לאפשר להורים להתכונן כיאות לחג הפסח כשהם יודעים שילדיהם המיוחדים בידיים טובות. הנערים והילדים עצמם יזכו לימים של חוויות וכיף. המשוב שאנו מקבלים על היוזמה מרגש אותנו בכל שנה מחדש".

עמותת 'יד על הלב' מאגדת הורים לילדים בעלי תסמונת דאון ומסייעת להם בתמיכה חברתית ומקצועית תוך ניסיון לדאוג לשילוב הילדים בחברה בצורה מקסימאלית. העמותה מתופעלת בידי הורים לילדים בעלי תסמונת דאון ובין פעילותה ארגון כנסים וימי עיון, סיוע ועזרה והפניה לגופים מקצועיים.

























































תסמונת דאון קייטנה יד על הלב גפני

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד