כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

"הוא חזר ושאל 'דוגרי?' ואז שמעתי נפץ של ירי"

מאיר מנדלאידל, תושב שבי שומרון בן 71 שנפצע באירוע ירי בטרמפיאדה של קדומים, לא מפחד: "המשימה הראשונה של בוגי היא לחסל את ניצני האינתיפאדה הבאה"

צילום: חדשות 24
צילום: חדשות 24

"אני מודה להקב"ה על הנס האדיר שעשה לי", פותח מאיר מנדלאידל, תושב שבי שומרון, בן 71, שנפגע הבוקר מאש שנורתה לעברו מרכב פלסטיני בעת שעמד בטרמפיאדה של היישוב קדומים. "אני לא יכול לתאר את הנס במילים, ולולא הנס, לא הייתי מדברים איתכם עכשיו".

מנדלאידל, תושב ותיק בשומרון, עמד היום (ב) בטרמפיאדה בדרך לביתו בשבי שומרון, "עצר לידי רכב ערבי", הוא משחזר בשיחה עם 'בחדרי חרדים', "ושאל אותי כיצד הוא מגיע לשכם? היה לי מוזר שערבי שואל שאלה שכזו, אבל הסברתי לו שהוא צריך להמשיך 'ישר' והוספתי בערבית: 'דוגרי', מילה שמשמעותה 'ישר' בעברית.

"הפלסטיני חזר אחורה עם הרכב ושאל אותי: 'דוגרי?' המשיך בנסיעה ומיד שמעתי נפץ של יריה. הבחנתי שהרגל שלי מדממת, ביקשתי מבחור שעמד ממולי שייתן לי את הסוודר שהוא מחזיק ויעצור את נזילת הדם, ומיד הגיעו כל הכוחות לזירה".

עוד בנושא:
פיגוע ירי בקדומים: בן 71 נפצע קל • "הפקרות בכבישים"

• לאור המקרים האחרונים באזור יהודה ושומרון, אתם פוחדים?

"פחד זה עניין אישי, אני לא פוחד. אין לי לבקש מבוגי יעלון אלא דבר אחד. בוגי! קיבלת תפקיד חשוב לשמש כשר הביטחון. המשימה הראשונה שלך היא לחסל מיידית את ניצני האינתיפאדה הבאה. ברור לי שאותו ערבי היה עם אקדח טעון והוא רק חיפש את הקרבן הראשון לירות עליו".
פיגוע ירי פצוע שבי שומרון יריות דוגרי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד