י"א אייר התשפ"ד
19.05.2024

בנימין נתניהו בבית נשיא המדינה: יש ממשלה חדשה

בנימין נתניהו עלה לבית הנשיא שמעון פרס, לבשר על חתימת ההסכמים הקואליציוניים • צפוי להציג ממשלה עד יום שני • נתניהו: "נביא בשורה לאזרחי ישראל"

נתניהו ונשיא המדינה. צילום: לע"מ
נתניהו ונשיא המדינה. צילום: לע"מ

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הגיע הערב (מוצאי שבת) לבית הנשיא לעדכן אותו על כך שהצליח להרכיב את הממשלה.

הנשיא העניק את האישור להרכבת הממשלה, שתובא להשבעה בכנסת ככל הנראה ביום שני.

בפתח הפגישה אמר ראש הממשלה לנשיא המדינה: "כפי שאתה יודע, עלה בידי להרכיב ממשלה. הטלת עלי את המשימה וביצעתי אותה. אנחנו עומדים בפני שנה מכרעת בביטחון, בכלכלה ובמאמצים לקידום השלום וכמו כן ברצון של אזרחי ישראל לחולל שינוי. בממשלה הזו ישנו שיתוף פעולה, ואני מאמין כי נוכל להביא בשורה בכל התחומים לכלל אזרחי ישראל, זוהי משימתי ואני יודע כי גם תפילתך".

נשיא המדינה הודה לראש הממשלה על הדברים ואמר: "הייתי עד לחבלי הלידה הקשים בתהליך הרכבת הממשלה ואני מברך אותך כי הצלחת לסכם את הרכבת הממשלה בעוד מועד. מלאכת הרכבת ממשלה הינה מורכבת ודרשה מאמצים עצומים ותושייה רבה. אני מברך אותך ואת הממשלה החדשה ומקווה כי תוכלו לצאת לדרך".

עוד הוסיף פרס, "כמו שהזכרת, ישנן בעיות תלויות אך מלאות הזדמנויות בתחום הבטחוני, חברתי והן בעשיית שלום - בקידום תהליך השלום. המדינה זקוקה לכך והעם זקוק לכך - הזמן הגיע. ברכתי נתונה לך ונעקוב ברצון אחרי התמודדות הממשלה בנושאים אותם הזכרת. יישר כוחך ובירכתי לך ולממשלה החדשה".

ראש הממשלה השיב: "אני מודה לך, אנו נרצה להיעזר בניסיונך ותבונתך".
חוק הלאום בנט לפיד נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד