י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024
בלתי נשכח

אמן הבמה: שולי רנד במופעים בלתי נשכחים

מופע מיוחד ובלתי נשכח • לאחר שנים ארוכות שכבש כל במה אפשרית בתעשיית המוזיקה בישראל, יוצא שולי רנד לראשונה במופעים מיוחדים בהפרדה עם השירים האהובים והמוכרים, בהם יארח את הזמר יהונתן רזאל

אמן הבמה: שולי רנד במופעים בלתי נשכחים
שולי רנד צילום: Miriam Alster/FLASH90

האמן והיוצר שולי רנד מגיע לבניני האומה בירושלים עם צמד הופעות חגיגיות בחול המועד סוכות, המיועדות במיוחד לציבור החרדי והדתי. לאחר שנים ארוכות שכבש כל במה אפשרית בתעשיית המוזיקה בישראל, וקטף את התארים המבוקשים ביותר, פותח שולי רנד לראשונה מופעים מיוחדים בהפרדה עם השירים האהובים והמוכרים, בהם יארח את הזמר יהונתן רזאל.

לחצו כאן לרכישת כרטסים>>>

את המופע לגברים תלווה מקהלת 'קאפלה' החסידית שתוסיף נופך אותנטי לסגנון המוזיקלי הייחודי של שולי, והמופע לנשים יתקיים בליל הושענא רבה, במסגרת ערב חיזוק מיוחד בו תתארח גם אשת התקשורת סיון רהב מאיר לשיחת חג מרתקת, בהנחייתה של אודל קליגר.

מופע הלהקה המושקע כולל את כל שיריו הגדולים של שולי רנד, 'אייכה', 'המשורר', 'מוחין ד'קטנות' ועוד. שירי האלבום האחרון, 'רצוא ושוב', 'דע בני אהובי' - השיר שכבש את מצעדי ההשמעות, 'הספינה' ויתר שירי האלבום המופלאים. הסינגלים האחרונים 'משנתנה הרשות', 'עוקר הרים', וכמובן הלהיט הגדול של התקופה האחרונה - 'בין קודש לחול' ועוד ביצועים מיוחדים לקלאסיקות מרגשות ופיוטי תפילה לרגל תקופת חגי תשרי והימים הנוראים.

שיריו של שולי רנד בשילוב יכולותיו כשחקן בחסד עליון כפרפורמר ייחודי המפליא בסיפורים על הבמה כפי שרק הוא יודע, יוצרים יחד מופע מיוחד ובלתי נשכח.

לחצו כאן לרכישת כרטסים>>>

שולי רנד יונתן רזאל מופע

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד