י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024
"לא יהיו הגבלות"

משרד הבריאות עם תרופה חדשה לחולי קורונה באשפוז ביתי

במשרד הבריאות פותחים בטיפול חדש ל-100 חולים בנגיף שנמצאים באשפוז ביתי | למי תינתן התרופה, מה אמר בכיר משרד הבריאות על סרבני החיסון, ועל מה נחוש ראש הממשלה נפתלי בנט | המאבק בתחלואה

משרד הבריאות עם תרופה חדשה לחולי קורונה באשפוז ביתי
חולה קורונה צילום: דוברות הדסה

החלטה חדשה של משרד הבריאות: תרופה ניסיונית רג'נרון תינתן לכ-100 חולי קורונה באשפוז ביתי, זאת כחלק ממודל חדש לטיפול במחלה. הטיפול יינתן בשיתוף פעולה עם קופות החולים וצה"ל, וייקחו בו חלק נדבקים שסיכוייהם להגיע לבית החולים ללא קבלת התרופה גבוהים מ-20%.

בנוסף, דיווח עיתונאי ערוץ 12 ירון אברהם, על בכיר במשרד הבריאות שאומר כי "סרבני החיסונים הם שמפרידים בינינו לבין הבסת הווריאנט, אבל לא יהיו הגבלות על ביטוח רפואי או על טיפולים רפואיים לאנשים שאינם מחוסנים".

עוד דיווח אברהם כי ראש הממשלה נפתלי בנט נחוש לטפל בתופעת הבידודים ההמוניים, ומנסה לרתום את משרד הבריאות והחינוך לפתרון פשוט ומובן. בנט ביקש ממערכת הבריאות להציג בפניו מודלים ממערכות חינוך אחרות בעולם, ועד כה נבחנו השוואות לבריטניה, לגרמניה ולארצות הברית.

על פי הדיווח, העיקרון שנשקל בנושא הבידודים הוא כי הילד המאומת ייכנס לבידוד ומי שבאו איתו במגע - ייבדקו פעם ביום במשך שבוע.

קורונה משרד הבריאות נפתלי בנט מערכת החינוך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד